Vortex #67

Načasování JRPG, dojmy z upraveného Battlefieldu V a rozhovor s Tobim z Warhorse

21. 1. 2019

Nejnovější vydání našeho vidcastu je opět sestaveno ze zajímavých témat, které vám, doufejme, rozšíří obzory a zároveň se při jeho sledování a poslouchání pobavíte. Petr si připravil téma o načasování jednotlivých aspektů japonských RPG, se Zdeňkem se pozastavíte nad změnami a směřováním Battlefieldu V a Jirka vás vezme do oblak s dojmy z Ace Combat 7. Naším hostem byl Tobias Stolz-Zwilling zvaný Tobi, který už několik let pracuje coby PR manažer studia Warhorse a překvapivě jsme si s ním nepovídali pouze o Kingdom Come: Deliverance.

Seznam témat

3:20 - Specifika načasování jednotlivých částí úvodů japonských RPG

26:32 - Překotné změny Battlefieldu V neprospívají

45:06 - Rozhovor s PR manažerem Warhorse Tobiasem Stolz-Zwillingem

1:28:16 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru