Vortex #126

Assetto Corsa na konzolích, skutečný Silent Hill a rozhovor o české hře Automatica

Zdroj: Vortex

Pondělní vidcast je konečně tady a pevně doufáme, že se u jeho sledování budete bavit jako u předchozích 125+ dílech. První téma jsme věnovali Petrovým dojmům z konzolové verze Assetto Corsa Competizione. Dále jsme rozebrali důležité změny ve hře Control, které na základě hráčského testování vstoupily do hry jen několik měsíců před vydáním. A nechybí ani fascinující příběh „skutečného“ Silent Hillu – městečka Centralia, pod kterým už desítky let hoří. K rozhovoru jsme si pak přizvali Lukáše Macuru ze Cinemaxu a Viktora Bocana, který se měrou vrchovatou podepsal pod Kingdom Come: Deliverance a vedle přípravy další hry studia Warhorse si odskočil k soukromému projektu Automatica.

Seznam témat

04:56 - První dojmy z konzolové verze Assetto Corsa Competizione

23:54 - Co ovlivnilo hráčské testování na hře Control půl roku před vydáním

52:04 - Předobraz městečka Silent Hill se jmenuje Centralia. Desítky let pod povrchem hoří

1:12:56 - Rozhovor s Viktorem Bocanem a Lukášem Macurou (nejen) o hře Automatica

1:49:33 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím