Vortex #102

Podoba konzolových dev-kitů, recenzování her na slepo a rozhovor o World of Airports

28. 10. 2019

Vidcast s pořadovým číslem 102 vychází ve sváteční čas, určitě byste ale měli vědět, že v až tak sváteční náladě tentokrát nevznikal. Pustili jsme se do jeho natáčení na konci náročného týdne, snad to ale nebude znát na obsahu, který jsme pro vás připravili. V první řadě je to téma o dev-kitech soudobých i prachem zapadaných konzolí, abyste si nemysleli, že dev-kit PlayStationu 5 nutně odráží finální podobu konzole. Pak jsme se pustili do zpovědi, jaké to je, recenzovat hry „na slepo“, tedy nějaký čas před tím, než vyjdou a hlavně rovnou na celosvětové embargo. A co se týče hosta, navazujeme na reportáž o hře World of Airports a její vydání přímo s autorem Jakubem Kadlecem ze společnosti Haug.land.

Seznam témat

02:50 - O podobě konzolových dev-kitů

30:45 - Jaké to je, recenzovat hry týdny před vydáním

55:11 - Rozhovor nejen o World of Airports s Jakubem Kadlecem

1:26:57 - Závěrečný mišmaš

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru