Star Trek: Resurgence, Bruner House, Spock ožije ve Star Trek: Resurgence

Autoři: Ve Star Trek: Resurgence dojde na střet s předpisy

Proč si vybrali tuhle éru a nové postavy? Vytáhli jsme pro vás to nejzajímavější z rozhovorů

Zdroj: Dramatic Labs
13. 12. 2021
Název: Star Trek: Resurgence Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Žánr: Datum vydání: 23. 5. 2023

Novou hru Star Trek: Resurgence jsme si představili už minulý týden. Další zajímavosti ale padly v navazujících rozhovorech s vývojáři. Na otázky magazínu Screen Rant odpovídali cinematic director Kent Mudle a hlavní scenárista Dan Martin. Autoři chtějí, aby si hráč připadal jako hlavní hrdina filmu nebo seriálu. Budeme velet na můstku, budovat vztahy s posádkou, zkoumat nové planety, řešit záhadu i bojovat. Vývojáři říkají, že pokud jde o století, mohli svou hru zasadit do skoro každé éry Star Treku. I když v tom hrála roli i jejich osobní preference, období mezi filmem Star Trek: Nemesis a zničením Romulu jim přišlo jako vhodné, aby mohli vyprávět svůj vlastní nový příběh, ale s důležitými vazbami na ostatní události.

O nové lodi USS Resolute toho zatím autoři nechtějí moc prozradit, ale říkají, že na ní můžeme spatřit povědomé, ale také úplně nové prvky. Pokud jde o dvě ovladatelné postavy, vývojáři chtěli, abychom si užili drama na můstku, kde se vše rozhoduje, z pohledu vyššího důstojníka, ale sledovali příběh také z pohledu obyčejného člena posádky. Inženýr Carter Diaz má být jako Miles O’Brien. Scénáristy fascinovala rovněž epizoda TNG Lower Decks, která se zaměřuje právě na obyčejné členy posádky. “Carter je někdo, kdo má velké sny, ale ještě nevyšplhal na vrchol své kariéry. A hráč může jeho cestu ovlivnit,” uvedl Dan Martin.

Pro Resurgence si záměrně vybrali realističtější, ale stále stylizovaný výtvarný styl. Chtěli zachytit velikost Star Treku a využít výhody Unreal Enginu.

Studio zatím nechce víc mluvit o známých postavách ani o nových rasách a civilizacích. Autoři zdůraznili důležitost morálních a etických voleb. I když hra vychází z klasických epizod, vyjde jako jeden souvislý titul, nikoli epizodicky, jako bylo typické pro Telltale, kde dříve vývojáři pracovali. Autoři se proto inspirují, pokud jde o vyprávění, nejen seriály, ale také filmy. Tým připomněl, že vedle dialogů a adventuření bude hrát důležitou roli také stealth, akce, používání trikordéru nebo pilotování raketoplánu. Vývojáři podle svých slov investovali spoustu úsilí do postav a lokací.

Magazín ComingSoon.net přinesl další rozhovor. I zde odpovídali cinematic director Kent Mudle a hlavní scenárista Dan Martin. Tady třeba vysvětlují, že tým Dramatic Labs je sice nový, ale slavnou IP nedostal pro svůj debut náhodou. Autoři mají zkušenosti s velkými značkami z Telltale. Zde vypilovali své schopnosti, věří, a Star Trek se pro jejich plány skvěle hodil. Mnozí z autorů s ním vyrůstali, jsou velkými fanoušky a byl to jejich vysněný projekt. Pro Resurgence si záměrně vybrali realističtější, ale stále stylizovaný výtvarný styl. Chtěli zachytit velikost Star Treku a využít výhody Unreal Enginu. To jim umožnilo lépe vytvořit různé klasické rekvizity i kostýmy.

Autoři podle svých slov věnovali spoustu času výzkumu, aby pochopili, co přesně se fanouškům na Star Treku líbí a mohli to do hry vložit. Sami coby fanoušci chtějí udělat titul, jaký by chtěli hrát. A proč jsou vlastně hlavními hrdiny nové postavy – Jara Rydek a Carter Diaz? Důvodem je větší svoboda voleb, které mohou učinit, aniž by se museli ohlížet na to, zda zůstávají v roli. Hráči tu mají možnost nováčky zcela formovat podle svého, aniž by se zpronevěřili tomu, co známí hrdinové představují. S nimi by takovou svobodu neměli. Dan Martin vysvětlil, že je pro hráče pak snazší, aby si řekli, že jejich postavy jsou takové a takové. S těmi slavnými, které už někdo jasně definoval, to tak jednoduché není.

Na otázku, zda Star Trek: Resurgence nabídne skutečné volby a větvení příběhu, což se časem kritizovalo na hrách od Telltale, odpovídal Kent Mudle. Rozhodnutí budou podle něj velká i malá. Vyjmenoval několik obecných příkladů, řekl, že volby nás víc ponoří do příběhu a dovolí nám zanechat otisk v tomto světe. Ale jinak příliš konkrétní stran dřívější kritiky nebyl. Později ale dodal, že doufá, že se poučili z předchozích titulů. Něco vylepší a přidají jiné prvky hratelnosti, jak už bylo řečeno. Chtějí nás vtáhnout a překvapit.

Pokud jde o flotilu, autoři lákají také na známé střety s ideály a předpisy. Přesně tohle prý ve hře zažijeme. Přesně proto údajně chtěli udělat Star Trek.

A konečně vlastní rozhovor přinesl i magazín Shacknews. Na jeho otázky znovu odpovídala stejná dvojice. Prozradili tu například, že tým Dramatic Labs vznikl specificky proto, aby udělal hru Star Trek: Resurgence. Kvůli němu se dřívější spolupracovníci dali znovu dohromady. Vývojáři připomínají, že kromě Unreal Enginu využívají i vlastní příběhový engine Beanie, s jehož pomocí větví scénář. Další členy lodi Resolute chce tým odhalit později, ale pokud jde o přirovnání těch existujících, dozvěděli jsem se přeci jen něco navíc.

I když autoři chtějí, aby hráči sami rozhodli, jací budou jejich hrdinové, naznačují, že Jara může být logická jako první důstojnice v zamítnutém pilotu Klec pro původní Star Trek. Může ale také vsadit na svůj šarm jako William Riker. Dokáže se ovšem chovat i trochu odpadlicky jako Michael Burnham z Discovery. Carter je opět přirovnán k Milesovi, ale také Scottymu. Ale znovu je připomenuto, že ve Hvězdné flotile je nováčkem. Pokud jde o flotilu, autoři lákají také na známé střety s ideály a předpisy. Přesně tohle prý ve hře zažijeme. Přesně proto údajně chtěli udělat Star Trek.

Jak si asi dokážete představit, řada téma, otázek i odpovědí se z logiky věci opakovala, ale i přesto jsme si díky rozhovorům dokázali o výsledku udělat zase lepší představu.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru