V Paradise Lost druhá světová válka nikdy neskončila

Polská adventura nás vezme do nacistické bunkru, kde se mísí technologie a slovanské mýty

Zdroj: PolyAmorous
25. 5. 2020
Název hry: Paradise Lost Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Představte si, že by druhá světová válka nikdy neskončila. Taková je premisa nové polské first person adventury Paradise Lost, která míří na PC i konzole. Hra od studia PolyAmorous vypráví příběh dvanáctiletého kluka, který objeví tajemný a opuštěný nacistický bunkr, zatímco putuje postapokalyptickým Polskem, protože celá Evropa se stala v důsledku jaderného útoku mrazivou pustinou. Po 20 letech války nacisté zaútočili jadernými zbraněmi, které zdecimovaly okupované Polsko. Může být zrozen nový svět z popela toho starého, ptají se vývojáři.

V tuhle chvíli máme od autorů k dispozici víc otázek než odpovědí. Zmíněný hlavní hrdina po něčem pátrá, ale nevíme přesně, co to je. Musí se navíc vyrovnat se ztrátou, kterou v minulosti utrpěl. Projdeme s ním pěti stádii smutku, která se budou odrážet i v dialozích, interakcích a prostředí. Jako hráči mu budeme pomáhat prozkoumat rozsáhlý podzemní svět, kde se mají mísit pokročilé technologie se slovanským folklórem a mýty.

Vývojáři slibují, že jejich pojetí postapokalypsy bude úplně jiné, než jsme zvyklí. Zejména estetika ovlivněná slovanskou kulturou se má na stylizaci výrazně podepsat.

Máme tu objevit minulosti a změnit přítomnost. A rozhodnutí, která hráč učiní během své cesty, prý ovlivní, co uvidíme. Každý průchod hrou by díky tomu měl být jiný. Volby transformují postavy, vizuální styl, prostředí i zvukové efekty, láká studio.

Vývojáři slibují napínavý a emotivní příběh. Současně ale tvrdí, že jejich pojetí postapokalypsy bude úplně jiné, než jsme zvyklí. Zejména estetika ovlivněná slovanskou kulturou se má na stylizaci výrazně podepsat. Samotný bunkr bude údajně působit, jako by byl živý a měl vlastní vůli. Zajímavé je, že zrovna nedávno jsme se z jednoho “prokletého” bunkru vrátili v české hře Someday You’ll Return.

Velmi upřímně by mě ale zajímalo i to, jak se autoři popasují s alternativní historií, a který moment přesně dohnal lidstvo až samou na hranici sebezničení. Ovládání má být jednoduché a přístupné i méně zkušeným hráčům, tak doufejme, že náročnost hry tím neutrpí z hlediska hádanek.

Studio PolyAmorous sídlí ve Varšavě a na svůj zajímavý počin získalo grant od Epic Games. To už samo o sobě může něco znamenat. Hru ostatně pohání technologie Unreal Engine. Zaměstnanci zkušeného týmu se dříve podíleli na hrách jako Ryse nebo Killzone a dalších AAA projektech.

I když v tiskových materiálech jednotlivé platformy vývojáři přesně nespecifikují, v kombinaci s oficiálním webem máme o jízdním řádu mnohem lepší představu. Ještě letos by měla hra vyjít na PC a později pak dorazit také na konzole PlayStation 5 a Xbox Series X.

Kromě aktuálního filmového teaseru je k dispozici i starší trailer obsahující záběry přímo ze hry.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím