V Dragon Age 4 navštívíme Tevinter, věří fanoušci

BioWare mohou opět naznačovat obsah další hry prostřednictvím nově oznámené knihy

23. 7. 2019
Název hry: Dragon Age: Dreadwolf Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr:

Pokračování ságy Dragon Age je zatím daleko a autoři o něm dosud mluví spíš v náznacích. U her z produkce BioWare je však zaběhlou zvyklostí, že je obvykle doprovází nějaké romány rozšiřující příběhové pozadí. Často je dokonce předběhnou třeba i o několik měsíců. A právě díky tomu si teď snad přeci jen můžeme o dalším dílu udělat lepší představu. Příští rok v březnu se objeví na pultech knihkupectví sbírka povídek nazvaná Dragon Age: Tevinter Nights. Jejím editorem je scénárista BioWare Patrick Weekes, který už má pár knih z tohoto světa na kontě. Do sbírky ale přispěli i další scénáristé a autoři ze slavného studia.

Podle skalních fanoušků je ale z dnešního pohledu mnohem důležitější podtitul zmíněné sbírky, který má naznačovat, kam se v dalším díle vypravíme. A cílovou adresou má být právě Tevinter. Každá z předchozích her se přitom v zásadě soustředila na jednu dominantní oblast či místo kontinentu Thedas. V Dragon Age: Origins to byl Ferelden, v Dragon Age 2 pak Kirkwall a v Dragon Age: Inquisition takzvaný Orlais.

Ani jméno Tevinter neslyšíme poprvé, tato říše byla pravidelně zmiňována ve starších hrách a jedná se o takzvanou mágokracii, v níž z logiky věci nejsou čáry a kouzla nijak omezována. BioWare mají přitom ve zvyku prostřednictvím knih, které hrám předchází, odhalovat právě některá místa a postavy, která budou později hrát klíčovou roli. O výpravě do této oblasti se přitom spekulovalo na konto budoucí hry už dříve.

Důvodem byla skutečnost, že hrdina v závěrečné scéně posledního DLC pro Dragon Age: Inquisition s podtitulem Trespasser zabodne dýku do mapy právě ve středu říše Tevinter. Vše tak ukazuje na to, že se fanoušci budou konečně moci vypravit do míst, která byla opakovaně předmětem jejich zájmu. Dávalo by dobrý smysl, že se sbírka povídek soustředí právě na tento region, pokud ho má nová hra prozkoumat. Co jiného by ostatně scénáristé v tuto chvíli dělali, než pro něj tvořili vhodné podhoubí…

Vývoj Dragon Age 4 byl oficiálně oznámen hodně kryptickým teaserem loni v prosinci na akci The Game Awards. Na hře se však pracuje minimálně od roku 2015. Podle zákulisních informací ale práce opakovaně zpomalila nutnost věnovat se Mass Effectu: Andromeda a Anthemu. Vývoj měl být restartován, aby na přání EA titul nabídl i nějaké komponenty live-service her právě ve stylu Anthem. Už Jason Schreier z Kotaku v minulosti zmiňoval ve svých reportážích Tevinter jako oblast, kam se mají hráči vypravit. Patrick Weekes má u projektu figurovat jako hlavní scénárista. S ohledem na vše vyřčené můžeme jen doufat, že sbírku netvoří příběhy, které padly za oběť některé dřívější nerealizované verzi Dragon Age 4.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru