array(51) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(15) "1738589054:9383"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(4) "9383"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "222283"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(102) "Propouštění mohlo být větší, než se původně zdálo. Nový Mass Effect je důležitý projekt"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(5) "66853"
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_pageview_20250203"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "304"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"72294dd0-e0c5-49af-9857-1235961f40f4","external_id":"69267350-fd39-5734-2132-aa3b3562b71e","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_pageview_20250204"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "104"
}
["_pageview_20250205"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "27"
}
["_pageview_20250206"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "3"
}
["_pageview_20250208"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
["_pageview_20250209"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "2"
}
["_pageview_20250210"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
}
Změny týkající se studia BioWare, které byly oficiálně oznámeny na konci ledna, mají další vývoj. Vše začalo informováním o dokončení Dragon Age: The Veilguard, přesunu k Mass Effectu a soustředění se na tento projekt, ale také údajné přesuny zaměstnanců k jiným projektům a týmům v rámci společnost Electronic Arts. Nedlouho nato se začaly objevovat zprávy od již bývalých zaměstnanců, podle nichž nešlo jen o přesuny, ale i o propouštění, v rámci kterého odešlo i několik veteránů. Dle zákulisních informací mají zůstávající zaměstnanci strach, že propouštění také neuniknou, přičemž se zdá, že obavy jsou namístě. Podle agentury Bloomberg bylo snižování stavů ve skutečnosti rozsáhlé, což oficiální prohlášení ani nenaznačovalo, a nyní by ve studio mělo být méně než 100 vývojářů.
Studio a společnost EA tvrdily, že již usilovně pracují na novém Mass Effectu, ale že v tuto chvíli není v rámci nynější fáze potřeba více vývojářů, načež se pustila do restrukturalizace. BioWare propouštělo už v roce 2023, kdy muselo odejít asi 50 lidí, poté se však počet zaměstnanců držel kolem dvou stovek. Nyní o dva a půl roku později se však počet snížil na polovinu, jak v článku informuje tradičně dobře obeznámený Jason Schreier. BioWare už předtím hlásilo, že na Mass Effectu bude zatím pracovat malý tým, nicméně u tak velkého a hlavně důležitého projektu je to poněkud zarážející. A vlastně i smutné, když si vezmeme, jak velkým studiem BioWare bylo. Nový Mass Effect byl každopádně oznámen už ke konci roku 2020, ale jeho dokončení je ještě podle všeho vzdálené. Otázkou pak bude, co přesně je tou aktuální fází a zda se k vývoji časem přesune či vrátí další vývojáři. Méně než 100 vývojářů totiž není zrovna počet, který by dokázal hnát vývoj této hry rychle kupředu. Ještě důležitější otázkou ovšem je, jaká teď může v týmu panovat morálka a jak se to projeví na celém projektu.
Je zřejmé, že na nový Mass Effect si ještě nějakou dobu počkáme, ale není pochyb o tom, že pro BioWare jde o nesmírně důležitý projekt, a to nejen z hlediska úspěšné a oblíbené série, v níž pokračují. Škraloup v podobě Anthemu jen tak nezmizí, a i když z hlediska hodnocení nešlo o žádnou katastrofu, u prodejů už společnost EA přiznala zklamání a nedostačující výsledky. BioWare by tedy ve svém vlastním zájmu mělo navázat na své dřívější úspěchy.