Call of Duty: Warzone 2.0, Activision, Unikly detaily o Call of Duty: Warzone 2

Unikly detaily o Call of Duty: Warzone 2

Hra se má víc podobat Blackoutu, než původnímu Warzonu. Zprávy potvrzuje i Henderson

Zdroj: ilustrační foto, Activision
19. 5. 2022

Před necelými třemi dny se internetem prohnala zpráva o Call of Duty: Modern Warfare II, která na základě informací od údajných zdrojů blízkých vývojářům z Infinity Ward přinesla detaily o možném termínu oficiálního představení. Nyní se insideři ozývají znovu a přináší podobně zajímavé informace o druhé generaci Warzonu, kterou zatím stihl Activision pouze oznámit, nikoliv však představit. Za únikem stojí youtuber vystupující pod přezdívkou NeroCinema, který promluvil o druhém Warzonu v jednom ze svých posledních videí a odkazuje se na nejmenovaného člověka, který se mu ozval s tvrzením, že očekávanou evoluci battle royale módu pod hlavičkou Call of Duty testuje.

Video rozebírá několik základních mechanismů, v nichž se ale má Warzone 2 od původní iterace poměrně významně lišit. První z těchto věcí je hráčova výbava, kterou nebude tak snadné získat v plném rozsahu, jak je ve Warzone obvyklé. Například neprůstřelné pláty výstroje prý nebude možné jen tak někam zasunout, ale bude vyžadována příslušná kapsa, kterou musíte nejprve najít a vybavit se jí. Podle youtubera pak mají hráči počítat s tím, že bude nutné se ve větší míře zabývat inventářem, který nemá být nafukovací a po hráči bude vyžadován základní management. Hlavním rysem je, že zbraně mají zabírat převážnou část celého inventáře, takže už nemusí zbýt místo pro ostatní věci, jako jsou killstreaky nebo další vybavení.

Ve druhém Warzonu se mají loadouty skrývat v pevnostech, které budou rozesety po mapě a předloží před hráče či celou skupinu některý specifický úkol.

Dále NeroCinema mluví o loadoutech – tedy předem připravené sadě vybavení, zahrnující převážně specificky namodovanou zbraň, ke které se můžete v původním Warzonu dostat proti platbě získaných peněz u předem vyznačených stanovišť. Ve druhém Warzonu se ale mají tyto sady skrývat v pevnostech, které budou rozesety po mapě a předloží před hráče či celou skupinu některý specifický úkol. NeroCinema říká, že někdy bude nutné třeba zneškodnit bombu a jindy jen postřílet všechny vojáky ovládané umělou inteligencí, vtip však spočívá v tom, že každý hráč bude o těchto místech obeznámen a může se kolem nich koncentrovat sekundární část celého boje o přežití.

NeroCinema mluví také o skluzech, které v aktuální verzi Warzone 2 jsou, ale nefunguje u nich instantní přerušení třeba výskokem či zahájením střelby. To je však prvek, který se může do vydání ještě mnohokrát změnit a sám NeroCinema upozorňuje, aby všichni brali jím v dobré víře poskytnuté informace kriticky. Poslední zajímavostí, kterou youtuber zmiňuje, je přítomnost střelnice, nikoliv však na mapě, která má být zbrusu nová, ale jako samostatný mód, kde si můžete otestovat všechny zbraně i jejich specifické verze a nelovit statistiky z internetu nebo z živé hry. Na střelnici prý mají být také patrná čísla reprezentující sílu zásahu do vybraného cíle, což se hodí zejména v momentech, chcete-li mít jasno o síle zbraně na konkrétní vzdálenost.

Co se týče představení, Warzone 2 si má svou prezentaci odbýt v průběhu roku a doplnit Modern Warfare 2 jako očekávaná doprovodná součást. Z popisu se nicméně začíná jevit, že se lidé Infinity Ward rozhodli přiklonit Warzone spíše k Blackoutu, který battle royale pod hlavičkou Call of Duty odstartoval s dílem Black Ops IV. A pokud náhodou nevěříte jen tak někomu, únik komentoval i insider Tom Henderson, a ačkoliv měl drobné výhrady, potvrdil, že většina z věcí sedí a odpovídá tomu, co on sám zaslechl od svých vlastních zdrojů. Přesto ve svém vlastním článku na stránkách magazínu Exputer rozvedl některé detaily, týkající se mapy a zmiňovaných pevností.

Co se týče prostředí, ve kterém se má Warzone odehrávat, je opět spojeno z míst známých z jednotlivých map multiplayeru. Přítomné bude Quarry, Highrise nebo například Afghan, rozeseté na jednotlivých místech zbytku lokace. Není to nic překvapivého a s přihlédnutím k tomu, jak vývojáři Call of Duty velké mapy skládají, se to dalo očekávat. Henderson nicméně upřesňuje, že oněch pevností může být na mapě až kolem 30 s tím, že se od sebe liší velikostí a náročností, na kterou je následně navázaná kvalita kořisti. A jak už naznačoval NeroCinema, ruch kolem pevností bude proto, že během jednoho zápasu lze danou pevnost dobýt jen jednou. Poslední věcí, kterou Henderson zmiňuje, je již mnohokrát popisovaný mód DMZ, využívající podobné mechanismy jako hra Escape From Tarkov. Henderson jej zmiňuje ve vztahu k mapě, která má být identická s mapou pro základní mód Warzonu, což se údajně od začátku vývoje nijak nezměnilo.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru