Tom Clancy’s The Division 2, Ubisoft, Ubisoft zjišťuje, zda je zájem o příběhový The Division

Ubisoft zjišťuje, zda je zájem o příběhový The Division

Rozruch vyvolal level designér z Traveller‘s Tales, který si vysnil singleplayerový spin-off

15. 7. 2019
Název: Tom Clancy’s The Division 2 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: , Datum vydání: 15. 3. 2019

I přes to, že se o videoherní branži mluví jako o miliardovém byznysu, zaměstnávajícím desítky tisíc lidí na nejrůznějších postech, stále k sobě mají jednotliví vývojáři velmi blízko. Není proto úplně zcestné myslet si, že nápady jednoho člověka nemohou ovlivnit vizi toho druhého, a to i v případě, bavíme-li se o těch největších studiích, prodávajících desítky milionů kopií svých her po celém světě. Jako důkaz přichází příběh, který se odehrál během víkendu na Twitteru, když Tim Spencer – level designér z TT Games (tvůrci LEGO her, pozn. red.), vyjádřil svůj neutuchající zájem o příběhovou hru ze světa The Division. Jeho příspěvek se dočkal řady pozitivních reakcí a nakonec doputoval až ke game dircetorovi The Division Julianu Gerightymu, který neváhal a zeptal se, co by na to jeho fanoušci řekli. Sám pak musel uznat, že jsou někteří fanoušci touto myšlenkou vysloveně nadšeni.

Jde o to, že Tim Spencer jasně popsal to, co mnohým na The Division chybí – osobní rovina a hlubší pohled do života těch, ze kterých se vinou známých okolností stali agenti Divize: „Žádný z příběhů nezkoumal, co museli agenti obětovat, jak se s tím vším mentálně vyrovnali. Když se nad tím zamyslíte, může to být docela temná věc. Vzniká tady vážně velká příležitost, odvyprávět nejeden zajímavý příběh,“ říká Spencer. Dále pak poukazuje na to, že život současných agentů Divize musel být významně poznamenám tím, že kvůli výzvě Divize nemohli být u svých rodin v době biologických útoků, a i to je něco, co by mohlo v případě příběhového spin-offu hry skvěle fungovat. Proto by si Spencer přál, kdyby mohl sledovat příběh jediného agenta, který se snaží dostat domů ke své rodině poté, co byl odvelen do New Yorku, což by mohlo vyvolat i vzpomínku na postapokalyptický The Last of Us s akční složkou z The Division.

Drtivá většina diskutujících má jasno a opakují se názory, že právě tohle hře chybí.

Reakce Juliana Gerightyho tedy byla pochopitelná – ptal se fanoušků, co si o nápadu myslí a nutno přiznat, že jsme mezi stovkami odpovědí našli jen minimum negativních příspěvků. Jeden z nich poukazoval například na to, že lidé očividně rychle zapomínají a že je nutné nejprve odstranit všechny problémy, které The Division 2 stále sužují, a až teprve přemýšlet nad dalším projektem. Drtivá většina ostatních diskutujících má ale jasno a opakují se názory, že právě tohle hře chybí. Spíš než o nové hře je nicméně Gerighty ochotný přemýšlet spíš o kratších příbězích, zasazených do již vytvořeného světa druhého dílu hry, což naznačil v jedné z odpovědí fanouškovi, který s touto myšlenkou přišel.

Jestli z toho něco skutečně vznikne, nebo jen Gerighty využil otevřené možnosti zeptat se nemalého počtu lidí na věci, nad kterými už jeho tým beztak přemýšlí, přirozeně nevíme a bylo by přehnané tvrdit, že další hrou ze série bude právě příběhová odbočka. Přesto je vždycky příjemné sledovat, když k podobné a neplánované myšlenkové spolupráci dojde a následně si ji připomenout, když se o několik let později skutečně promění v konkrétní titul, co říkáte?

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru