Skull and Bones, Ubisoft, Ubisoft: Skull & Bones ukážeme až příští rok

Ubisoft: Skull & Bones ukážeme až příští rok

Spin-off Black Flag má novou ambicióznější vizi. Dnes večer se prý předvede Princ z Persie

Zdroj: Ubisoft
10. 9. 2020
Název: Skull and Bones Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 16. 2. 2024

Francouzský gigant dnes večer na akci Ubisoft Forward bude mluvit o svých připravovaných hrách. S jistotou už ale víme, že AAAA titul Skull & Bones mezi nimi nebude. Fanouškům to v novém příspěvku napsala šéfka projektu Elisabeth Pellen. Poděkovala příznivcům za trpělivost a ujistila, že vývoj Skull & Bones pokračuje naplno s novou vizí, jak už se dříve spekulovalo. Ubisoft Singapore chce prý hru podporovat dlouhé roky po vydání.

I když se “spin-off” Black Flag neobjeví na akci Ubisoft Forward, vývojáři už pracují na plánech ukázat Skull & Bones a to čekání bude podle Pellen stát za to. “Mnoho z vás se divilo, proč jsme museli posunout vydání. Odpověď zní, že jsme jednoduše potřebovali víc času. Vysnili jsme si pro Skull & Bones něco většího a tyhle ambice přirozeně přinášejí větší výzvy,” naznačila Elisabeth Pellen.

Pirátská hra Skull & Bones byla oznámena už na E3 v roce 2017 a vyjít původně měla v roce 2018.

Obtíže vedly k odkladu hry. Jak se měl titul vyvinout z původní myšlenky k tomu, čím je dnes, bylo nutné, aby se k projektu připojili další lidé. Elisabeth Pellen byla jednou z nich a k týmu se přidala přibližně před dvěma lety. K vývojářům se ale přidala spousta dalších. Tak jako jiné hity od Ubisoftu, i Skull & Bones vznikají ve spolupráci s dalšími studii v Berlíně, Čcheng-tu, Kyjevě, Paříži a na Filipínách.

Autoři chtějí vytvořit něco, na co budou skutečně hrdí, říká Pellen. Jsou prý hrdí na práci, kterou už odvedli a doufají, že hráči budou také, až uvidí víc ze Skull & Bones v rámci comebacku, který připadne na příští rok. Pirátská hra Skull & Bones byla oznámena už na E3 v roce 2017 a vyjít původně měla v roce 2018. Na E3 2018 jsme si ji vyzkoušeli i my a na tehdejší naše dojmy se můžete podívat níže. Od té doby se potýká s opakovanými odklady a spekulovalo se, že se z titulu stane free-to-play live service hra.

Elisabeth Pellen nahradila ve funkci creative directora Justina Farrena. Pellen pracuje v Ubisoftu 20 let. Napsala a vedla vývoj akce XIII z roku 2003, jako lead level designer se podílela na hrách Tom Clancy’s Splinter Cell: Pandora Tomorrow nebo Peter Jackson’s King Kong. Víc si o námořním open worldu můžete přečíst v našich starších článcích.

Zatímco Skull & Bones na Ubisoft Forward neuvidíme, stále hlasitěji se hovoří o návratu Prince z Persie. Po náznaku Jasona Schreiera a zmínce na guatemalském obchodě se “Prince of Persia Remake” pro PS4 a Xbox One objevil také na britském Amazonu se zjevně provizorním datem 31. prosince. Daniel Ahmad naznačil, že by hra neměla vyjít na Switch. Spekuluje se, že půjde o remake The Sands of Time.

Akci Ubisoft Forward vám přineseme s českým komentářem a můžeme vám slíbit, že minimálně jednoho Prince u nás uvidíte…

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru