Prince of Persia: The Sands of Time Remake, Ubisoft, Ubisoft naznačuje vydání remaku Sands of Time na Switch

Ubisoft naznačuje vydání remaku Sands of Time na Switch

Předchozí spekulace korunuje zápis v oficiálním obchodu. Zmíněny jsou i next-gen verze

26. 12. 2020

Už od oficiálního představení remaku Prince of Persia: The Sands of Time se spekuluje nad cílovými platformami. Ačkoliv Ubisoft oficiálně potvrdil jen verze pro PC, Xbox One a PlayStation 4, ve vzduchu stále visí i možné vydání pro Switch. V dnes již smazaném tweetu o ni v den oznámení informoval oficiální účet francouzského Ubisoftu a spolu s obrázkem krabičky přicházely náznaky i z několika obchodů. Teď se verze pro Nintendo Switch objevila přímo na kartě hry v databázi oficiálního obchodu Ubisoftu, byť ji na rozdíl od ostatních platforem není možné v  tuto chvíli předobjednat.

Na všeříkající záložku upozornil už před dvěma dny uživatel Redditu s přezdívkou NayamAmarshe, který si neodpustil malý rýpanec do Ubisoftu právě v souvislosti s nejrůznějšími úniky. Ostatně, i informace o odkladu vydání z konce příštího ledna na polovinu března unikla před tím, než ji Ubisoft stihl oficiálně komentovat a zřejmě se tak stalo skrze českou facebookovou stránku vydavatele.

Zdroj: Ubisoft

Je proto vcelku bezpečné uvažovat nad tím, že se remake Sands of Time na Switchi skutečně objeví, byť se k ní i přes setrvávající možnost prokliknout se na tuto verzi v Ubisoft Storu vývojáři ani po dvou dnech nevyjádřili. Zajímavé rovněž je, že popisek hry zmiňuje i bezplatný upgrade na next-gen verzi pro PlayStation 5 a Xbox Series X (bez Series S), ačkoliv se dřív o nativních verzích pro nové konzole také nemluvilo. Vysvětlující hvězdička ale nevede k žádné poznámce pod čarou a proto ani tuto část zprávy nelze zatím plnohodnotně ověřit.

Ubisoft si ale zřejmě s aktualizací svého vlastního webu hlavu příliš neláme, když v improvizované sekci častých otázek a odpovědí stále uvádí, že hra vyjde v původním plánovaném termínu 21. ledna a je proto nutné počkat zřejmě až na konec vánočních svátků, než se opět začne něco dít. Do té doby připomínáme, že za vývojem hry stojí indická studia Ubisoftu v Bombaji, resp. Puné a že kritizovaný vizuální styl je záměrem celého Ubisoftu, nikoliv výsledkem nedostatečných zkušeností týmů ve zmiňovaných pobočkách. Hře jsme se detailně věnovali po oznámení a zmiňovali jsme nejen pochvalná slova původního autora Jordana Mechnera i skutečnost, že součástí remaku bude i hra z roku 1989.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru