The Outer Worlds 2, Tim Cain se podílí na vývoji The Outer Worlds 2

Tim Cain se podílí na vývoji The Outer Worlds 2

Režisér prvního dílu a autor Falloutu konzultuje level design i humor a ladění hry

Zdroj: Obsidian Entertainment

Pokračování oblíbeného sci-fi RPG The Outer Worlds od Obsidian Entertainment bylo oznámeno v roce 2021 během prezentace Xbox & Bethesda Showcase. Trailer zaujal pohlednými záběry a značně kousavým komentářem plného ironie, který ani nemohl prozradit nic navíc kromě toho, že jsou vývojáři na samém začátku, a proto nemají co ukázat. Tedy kromě názvu s přidanou dvojkou. Ačkoli od té doby vývojáři bezpochyby na hře usilovně pracují, my o ní stále nevíme nic nového, nová zpráva by však měla řadu fanoušků potěšit – Tim Cain se zapojil do vývoje a dle svých vlastních slov i výrazně ovlivnil některé aspekty.

Tim Cain, režisér prvního The Outer Worlds, ale kromě toho i jeden z autorů Falloutu nebo programátor Vampire: The Masquerade – Bloodlines, South Park: The Stick of Truth či Pillars of Eternity, sice v roce 2020 studio Obsidian Entertainment opustil a je v podstatě napůl na odpočinku, ale nadále s ním spolupracuje stejně jako s jinými společnostmi, jak před časem uvedl. Cain se poměrně nedávno pustil do natáčení videí, v nichž rozebírá různé oblasti vývoje či jednotlivé hry, na kterých pracoval, a občas odhaluje i různé zajímavosti a tajemství, což se týkalo například prvního Falloutu nebo Bloodlines. Nepřekvapivě se tak pokračující spolupráce s Obsidianem váže právě k The Outer Worlds 2, u něhož Cain působí jako konzultant především v oblasti designu úrovní, loru, ale také humoru a komického či komediálního tónu hry.

V The Outer Worlds 2 tak Cain prochází všemi úrovněmi a zaměřuje se na výše zmíněné části, k nimž poskytuje zpětnou vazbu. Fanoušci typického „falloutího“ humoru a nálady a Cainova stylu by tak snad neměli přijít zkrátka. Jak Cain uvedl v rozhovoru pro magazín Rock, Paper, Shotgun, jde celkově o věci, kterým se již věnoval dříve. „Jsou jisté věci, které se snaží v pokračování udělat, o těch samozřejmě nemůžu mluvit, a vtahují mě do toho, protože jsou podobné tomu, co jsem dělal v minulosti,“ vysvětlil Cain. Bohužel nesdělil žádné další podrobnosti o hře, ale podělil se o historku, kterak pomohl vývojářům vyřešit problém, na který kdysi narazil už on, ovšem během vývoje prvního Falloutu, k čemuž měl i po 28 letech k dispozici dobové poznámky.

Datum ani náznak vydání The Outer Worlds 2 bohužel neznáme, s jistotou však víme, že míří na PC a Xbox Series, přičemž bude i součástí Game Passu. Současně víme, že je Obsidian v tuto chvíli zaneprázdněn vývojem Avowed a loni se začalo mluvit o tom, že by mohlo mít studio ve vývoji ještě třetí titul.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru