Obvykle dobře informovaný magazín Insider Gaming tvrdí, že hra Star Wars Outlaws dosud prodala jen něco málo přes milion kopií. Web se odvolává na zdroj blízký hře. I když Ubisoft otevřeně přiznal, že novinku z předaleké galaxie považuje za zklamání, odhad je tak nízký, že se mu člověk zdráhá uvěřit. S ohledem na ambice studia i značku Star Wars jako takovou.
Insider Gaming navíc toto číslo zasazuje do kontextu a říká, že třeba menší Assassin’s Creed Mirage se už po třech měsících na trhu mohl pochlubit pět miliony prodaných kopií. Skull and Bones vyšlo v polovině letošního února a je všeobecně považováno za velký neúspěch. Podle Insider Gamingu hra oslovila ještě v únoru necelý milion hráčů, ale do tohoto čísla byli započítáni i ti, kdo zkusili bezplatnou trial verzi.
Víc se tak pravděpodobně hodí srovnání s Avatar: Frontiers of Pandora. Podobně jako u Star Wars Outlaws jde o hru podle cizí IP. Avatar vyšel loni začátkem prosince a na konci letošního ledna měl mít na kontě necelé dva miliony prodaných kopií. Navíc jde o další hru od švédského studia Massive, které vytvořilo i Outlaws.
A jak jsou na tom naopak některé z nejprodávanějších her letošního roku? Black Myth: Wukong údajně prodal 20 milionů kopií za první měsíc. Helldivers 2 mají na kontě přes 12 milionů prodaných kopií a Palworld už v únoru oslavil přes 15 milionů prodaných kopií.
Pořád se závěrem ale sluší dodat to, co zmiňoval vydavatel a co i já vnímám jako velmi pravděpodobné. S nastupující vánoční sezónou může Ubisoft i s ohledem na další péči nebo slevy přilákat k nákupu speciálně krabicové verze ty zákazníky, kteří hledají vánoční dárek pro děti, vnoučata, partnery a tak podobně. Star Wars budou fungovat jako značka a Outlaws se mohou prodávat nadprůměrně dlouho. Výsledný účet tak může být mnohem lichotivější.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Přijde mi, že 90% těch co na Star wars Outlaws hází špínu ji stejně nehrála, jen papouškují trendy názor.
Nějaké prodeje jistě ještě přijdou, hlavně na PC, kdy hra vyjde na Steam. Ubi jsou dementi co si syslí hry na svém store a mrtvém Epicu a dojela taky na UBI+ premium za 18€ , kde si novou hru každý zahraje a po měsíci předplatné zruší.
Takhle dementní mechaniky a AI neměl ani Atomic bomberman.
jen jedno z mnoha
Nebo jsi tím chtěl říct, že jsem byl na bombermana zlý? Je pravda, že jsem si s ním užil dost legrace.
Pustí si gameplay na YT a podle toho hodnotí hru, to mě rozesmálo.
Jelikož mám skoro všechny open-world hry od Ubisoftu (všechny AC, Far Cry, Watch Dogs a dokonce i toho Avatara, který není úplně špatný), tak jsem koupil i tohle. Ale vydržel jsem možná tři, čtyři hodiny, než jsem to odinstaloval.
Zaprvé, ty sračky, co posledních pár let chrlí Disney, mi značku SW dost znechutily, zadruhé mě fakt nebavilo hrát za tu ošklivou ženskou (klidně si mě hejtěte, ale je to tak), to je strašně nesympatická postava, nechápu, že to některým lidem nevadí. A zatřetí mě prostě nebavilo hrát za nějakého pašeráka nebo co to jako mám být. Hrál jsem Jedi Survivor a bylo to boží, protože jsem hrál za Jediho, oháněl se světelným mečem a používal sílu. Takhle má vypadat SW hra, a ne že budu desítky hodin koukat na ošklivou, nesympatickou pipinu, která umí akorát střílet blasterem a boxovat.
Nechápu, na jakém vzorku tuhle hru testovali, ale evidentně to nebyl vzorek většinových fandů Hvězdných válek, protože jinak by tohle nemohli nikdy vypustit do světa.
Ale tady je naprosto krásně vidět ten přístup Ubisoftu. Doufají, že vydělají na neinformovaných nehráčích, kteří vůbec nemají přehled o tom, že si kupují low quality DEI hru.
Tohle bych se už opravdu nebál nazvat šmejdstvím.
Co třeba začít dělat kvalitní hry?
Progress je vidět na menších studií a projektech se zlomkovym rozpočtem.
Jelikož jim chybí financování PR, nezjistíš nic na hlavních portalech, musíš po YT kanálech… Nedovedu si představit, jak by to vypadalo bez distributora jako je Steam.