Spoluautor Halo odhalil první ukázku Disintegration

Multiplayerová akce kombinuje boj ve vznášedlech s taktickou týmovou hrou

21. 8. 2019
Název hry: Disintegration Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Disintegration

V červenci jsme vám představili novou FPS Disintegration od spolutvůrce série Halo, Marcuse Lehta. Ten pracoval na prvních třech dílech zmíněné série sci-fi FPS a z pozice kreativního ředitele měl na starosti vývoj Halo: Reach. Rukopis nedávné produkce týmu Bungie je díky tomu v Disintegration viditelný hned na první pohled a to potvrzuje i nová ukázka, se kterou vývojáři přijeli na Gamescom.

Upoutávka začíná renderovaným filmečkem představujícím hlavního hrdinu singleplayerové kampaně a v její druhé polovině lze už konečně spatřit i samotné záběry ze hry. Ta představuje klasickou střílečku s přítomnými taktickými elementy, které spočívají zejména v ovládání vlastní jednotky. Jejich existence vyplývá z příběhového pozadí, které hráče zavede do 150 let vzdálené budoucnosti, kdy se zbytky přežívajících lidí uchýlí k odvážnému kroku integrace s roboty. Tím si zajistí přežití vlastního vědomí, odchýlí se ale od podstaty svého lidství. A v momentě, kdy se lidstvo chce vrátit zpět, tak narazí na odpor strojů. V klasickém soukolí bitev robotů proti lidem (či alespoň toho, co z nich zbylo) se hráči chopí otěží jednoho takto integrovaného člověka, který se s ostatními odpadlíky z frakce Outlaws vzepře nadvládě stojů sdružených ve frakci Royonne. A v každé z přestřelek budou hrdinovi jménem Romer Shoal pomáhat umělou inteligencí řízení spolubojovníci, kterým bude možné zadávat příkazy.

To je základ hratelnosti a příběhu, který tvoří torzo příběhové kampaně. Ta by se měla odehrávat v Arizoně a na Islandu a třináctka nabízených misí by měla v průměru zabrat odhadem 10 – 12 hodin. Druhou a významnější částí hry bude multiplayer, ve kterém tvůrci slibují několik map a v základu trojici herních režimů kombinujících PvP a PvE a v němž se proti sobě postaví dva pětičlenné týmy. Pro singleplayer i multiplayer pak platí, že hráčům bude oporou schopnost ovládání vznášejících se motorek přezdívaných Gravcycle. Ty budou disponovat řadou zbraní a ze současných informací také vyplývá, že kustomizace bude probíhat i za pomocí výměny samotného stroje.

Vývoj Disintegration má na starost poměrně malý tým V1 Interactive, ve kterém se o hru stará na tři desítky vývojářů. Vydání příští rok na PC a na konzole zaštiťuje tým Private Divison, který stojí mimo jiné i za tento týden představeným pokračováním Kerbal Space Program a který spadá pod Take-Two.

# budoucnost # dystopie # fps # sci-fi # umělá inteligence

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru