Společnost Hi-Rez Studios začala propouštět

Společnost Hi-Rez Studios začala propouštět

Restrukturalizace se dotkne většiny týmů, týká se i autorů Smite z Titan Forge

Zdroj: Hi-Rez Studios
2. 10. 2024

Vydavatelská a vývojářská společnost Hi-Rez Studios dnes oznámila nutné propouštění napříč všemi odděleními a divizemi. Zprávu přinesl generální ředitel Stewart Chisam na Twitteru, kde v poměrně dlouhém příspěvku vysvětluje, co se stalo, koho se propouštění týká a kdo za něj může. Odpověď na poslední otázku můžeme prozradit už v úvodu – Chisam bere vše na sebe, omlouvá se lidem, kteří musí z Hi-Rez Studios odejít a naznačuje, že bude čelit následkům své špatné manažerské práce. Zatím ale není známo, co dalšího s Chisamem bude.

Co naopak rozebírá konkrétně, jsou jednotlivé části Hi-Rez Studios, kterých se restrukturalizace týká. Jde o zaměstnance v marketingu, pubishingu i vývojářských studiích, konkrétně Evil Mojo a Titan Forge. Právě poslední zmiňované patří z hájemství Hi-Rez Studios k těm nejznámější, a to díky jejich akci Smite. I z toho důvodu Chisam hru přímo jmenuje, konkrétně její připravovaný, leč v programu předběžného přístupu už vydaný druhý díl, a potvrzuje, že se nic nemění na snaze přinést hráčům ten nejlepší možný zážitek. Propouštění je nicméně podle vedení Hi-Rez Studios nutností, aby byla zachována udržitelná budoucnost a efektivita celého podnikání.

Magazín Gamereactor nicméně poukazuje na to, že se pokračování Smite v early accessu příliš nedaří a nutnost zasáhnout do skladby týmu může být vyvolána těmito problémy. Hi-Rez Studios mohou chtít snížit počty vývojářů Smite 2 a zefektivnit fungování celého týmu, nemělo by ale ve finále dojít k ničemu drastickému. Chisam potvrdil, že jádro týmu Smite 2 je stále velké a vlastně větší, než bylo až na chvilkové výjimky osazenstvo týmu prvního dílu. Aktuálně se pak vývojáři zabývají přidáváním dalších bohů do hry a upravováním hratelnosti v zájmu co nejlepšího zážitku. To jde i ruku v ruce s prohlášením, že v těchto chvílích neplýtvají čas a zdroje na podporu monetizace či výrobu kosmetických předmětů do hry, což zní poměrně povzbudivě.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru