Mafia: Definitive Edition, 2K Games, Spekuluje se o novém dabingu pro remake první Mafie

Spekuluje se o novém dabingu pro remake první Mafie

Český insider naznačuje, že ho nahráli jiní herci. Hra prý nabídne i obdobu ray tracingu

Zdroj: 2K Games
14. 5. 2020
Název: Mafia: Definitive Edition Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 25. 9. 2020

Nic nepodtrhuje význam značky Mafia v České republice tolik, jako skutečnost, že zatímco svět se po oznámení remasterů posledních dvou dílů a remaku jedničky točí vesele dál, u nás se od včerejšího odpoledne nemluví o ničem jiném. V první vlně jsme vám přinesli veškeré informace, které bylo v danou chvíli možné o všech třech hrách zjistit, dnes ráno jsme je doplnili o vyjádření designéra Daniela Vávry a nyní přichází čas na první střípky ohledně české lokalizace. Nejvíce dotazů pochopitelně míří k remaku prvního dílu, který se do myslí hráčů v Česku a na Slovensku zapsal nezapomenutelným dabingem Marka Vašuta, Petra Rychlého, Antonína Molčíka, Miroslava Saice a dalších českých herců. A jak se podle prvních neoficiálních informací zdá, rozměr tohoto odkazu si plně uvědomují i lidé z 2K Games, kteří měli dát svolení k přípravě dabingu i napodruhé.

Informaci, kterou nelze v tuto chvíli ověřit a je ji proto nutné brát se značnou rezervou, přinesl uživatel diskuze na webu PC Tuningu s přezdívkou Sobo. Připojil se do debaty a odpověděl na dotaz jiného diskutujícího, zda vůbec existuje šance, aby se remake dočkal českého dabingu. „Bude kompletní český dabing. Samozřejmě nově nadabovaný a vzhledem k časové prodlevě nejspíš i s novými herci, včetně full performance motion capture,“ říká Sobo. Dodává, že osobně to vidí jako plus, protože po technické stránce nepovažuje původní dabing hry za zdařilý a přijde mu, že například Petr Rychlý ve své roli Paulieho místy přehrával.

Bude kompletní český dabing. Samozřejmě nově nadabovaný a vzhledem k časové prodlevě nejspíš i s novými herci.

Na dotaz, odkud informaci má a zda je v kontaktu s někým z českých poboček studia Hangar 13, odpověděl pozitivně: „Jojo, sem tam se dostanu k nějakým nepodstatným drobkům. V minulosti jsem někam na fórum dával i fotky kalendáře z Mafie 2 nebo popelníku z hotelu Imperial Arms, to na krámě jen tak neseženete.“ Jde však současně o jediný náznak, že si Sobo výše uvedené informace nevymyslel, a přinejmenším do 19. května, kdy má dojít na oficiální odhalení dalších detailů, mít jasno zřejmě nebudeme. U detailů ohledně dabingu přitom Sobo nekončí a na konto remaku prvního dílu série přidává i informace o krycím systému, nově nahraném soundtracku či technickém zpracování.

„Hra poběží na enginu Mafia 3, ale samozřejmě upraveném a vylepšeném. První Mafia měla fixní nastavení denní doby a toho se remake v příběhovém módu drží, tedy žádná dynamická změna dne/noci. Nastavení bude dáno aktuální misí, aby se zachovala atmosféra,“ říká Sobo. Co se týče krycího systému, měl by fungovat podobně jako ve druhém a třetím díle hry, což jde ruku v ruce se zájmem vylepšit střelbu, která nemusela v původní hře všem úplně sedět. Sobo zároveň dodává, že by remake prvního dílu měl využívat i ray tracing, nikoliv však akcelerovaný, ale prostřednictvím vlastního a optimalizovaného softwarového řešení, které zvládnou i konzole současné generace. Odkazuje přitom na tuto prezentaci z GDC 2018, kde byl systém představen v souvislosti s Mafia III a dodává, že technologie stihla za poslední dva roky uzrát.

Na rozdíl od prvního dílu pak hráči nemají podle Soba čekat příliš od zbylých dvou her. Dočkají se prý jen drobných úprav, což v případě Mafia II naznačují první obrázky, na konto nutnosti remasterovat stále ještě dobře vypadající tituly toho však bylo řečeno spoustu a i nám nepřipadá příliš logické – zejména v souvislosti se třetím dílem – aby vývojáři vynakládali nějaké extra velké úsilí.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru