Souhrn z GDC 2019 #1: System Shock 3, Call of Duty: Mobile, Oddworld: Soulstorm a ray tracing bez RTX

Souhrn z GDC 2019 #1

System Shock 3, Call of Duty: Mobile, Oddworld: Soulstorm a ray tracing bez RTX

19. 3. 2019

Po vzoru speciálních novinkových souhrnů z veletrhů E3 a Gamescom jsme se vám rozhodli servírovat aktuality z akce GDC, která se koná tento týden v kalifornském San Franciscu, prostřednictvím zvláštních videí. V nich se budeme věnovat výhradně této události nad rámec klasických souhrnů, které vydáme v pondělí, ve středu a v pátek. A o ně samozřejmě nepřijdete.

Seznam témat

00:35 - Začínáme s enginem Unity

01:18 - První video ze hry System Shock 3

03:32 - Disney Sorcerer's Arena míří na mobily

04:56 - Oddworld: Abe's Exoddus se vrací jako Oddworld: Soulstorm

06:58 - Unity navazuje partnerství s Tencentem

07:52 - Součástí Unity bude fyzikální engine Havok

09:11 - Mobilní Call of Duty míří do Evropy a USA

11:05 - Unity myslí i na rozšířenou realitu

12:26 - Unity se rozšiřuje o novou společnost

13:10 - Quake 2 dostane podporu “ray tracingu”

15:14 - Ray tracing bude fungovat i na starších kartách od Nvidie

17:25 - Unity bude plně podporovat ray tracing

19:18 - Beat Saber bude launchovým titulem pro Oculus Quest

24:15 - Připravujeme se na stremovací službu od Googlu. Proslýchají se neuvěřitelné věci

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Další články
Nahoru