eSports Boxing Club, Steel City Interactive, Skvěle vypadající eSports Boxing Club se odkládá

Skvěle vypadající eSports Boxing Club se odkládá

Důvodem je investice a možnost pracovat na dalších částech. Novým boxerem je Tyson Fury

Zdroj: Steel City Interactive
2. 8. 2021

Na konci března jsme vás informovali o velmi ambiciózní hře eSports Boxing Club od britského nezávislého studia Steel City Interactive. I když nejde o titul s velkým rozpočtem a nestojí za ním vývojářští giganti, jako tomu bylo doposud například u série Fight Night, ESBC vypadá na první pohled skvěle a podle dostupných informací jsme se už v průběhu léta měli dočkat plnohodnotného boxu v režimu předběžného přístupu. Vývojáři nicméně v novém videu informují o odkladu na neurčito, který ovšem nezpůsobily nečekané problémy, nýbrž nová investice. Steel City Interactive se tak mohou začít věnovat i detailům, s nimiž původně nepočítali, a vzhledem k tomu, že půjde o první licencovaný box za dlouhou dobu, nechtějí nechat nic náhodě.

Vývojářský deníček se soustředí na spoustu detailů ohledně pohybu jednotlivých boxerů a pochopitelně i úderů, které budou vysílat směrem ke svým soupeřům. Vývojáři záběry doplnili také indikátorem stisknutých tlačítek a pohybujících se analogových páček, takže je možné poměrně přesně sledovat i drobné nuance. Týkají se třeba právě pohybu boxera po ringu, který se zrychluje v závislosti na vychýlení analogové páčky. Animace tomu přesně odpovídá a vývojáři mluví o snaze o co nejvyšší míru plynulosti a bezchybném navazování jednotlivých pohybů. Boxeři, kteří v historii tohoto sportu prosluli, pak budou mít vlastní sadu speciálních pohybů, které bude navíc možné na vyžádání aktivovat po stisku d-padu.

Co se týče souboje, ESBC bude poměrně komplikovaná záležitost, vše ale v souladu s tím, aby měl hráč k dispozici opravdu vše, čím disponují skuteční boxeři. Video zahrnuje například systém krytí, který může být zcela manuální s možností určit, kterou ze stran v danou chvíli blokovat a v jaké výšce, případně po stisku druhého triggeru vstoupí do ovládání asistent a bude blokování částečně řídit sám. Z bloku je nicméně možné i udeřit soupeře, byť v takovém případě nebudou výpady tak silné jako připravený direkt během útoku. Stejně jako v jiných hrách simulujících box, také v ESBC bude velmi důležitá stamina, která se rovněž propisuje do zmiňované animace a vyčerpaný boxer nebude pouze provádět obvyklé pohyby pomaleji, ale skutečně dojde i na jejich změnu a určitou povadlost.

Tím je samozřejmě boxer stále náchylnější na možný knockout, ke kterým samozřejmě bude docházet. Vývojáři nicméně uvádí, že se snaží o detailní vystižení boxu, takže i unavený, případně zraněný boxer může být ještě velmi nebezpečný a rozhodnout třeba i zdánlivě prohraný souboj jedním dobře mířeným úderem. Co se týče boxerů, soupiska utěšeně narůstá a zahrnuje legendární boxery i vycházející hvězdy. Mezi ty nejznámější patří například Muhammad Ali, Joe Frazier, Rocky Marciano, ale třeba i bratři Kličkové, Roy Jones Jr., Juan Manuel Marquez a spoustu dalších. Zapomenout nesmíme ani na ženy, které budou rovněž zahrnuty do soupisky a doplní své mužské protějšky i trochu odlišným bojovým stylem. Poslední hvězdou, která byla na soupisku dopsána, je Tyson Fury, kterého lidé ze Steel City Interactive odhalují v samém závěru svého videa a stylově uvnitř soustavy fotoaparátů, která se stará o dokonalý trojrozměrný model.

Esports Boxing Club čeká na své uvedení do předběžného přístupu na PC, plná verze ale zamíří také na konzole Xbox Series a PlayStation 5.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru