array(55) {
["_edit_lock"]=>
array(1) {
[0]=>
string(12) "1741680539:2"
}
["_edit_last"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "2"
}
["_thumbnail_id"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "225991"
}
["onesignal_meta_box_present"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_send_notification"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_modify_title_and_content"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["onesignal_notification_custom_heading"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["onesignal_notification_custom_content"]=>
array(1) {
[0]=>
NULL
}
["nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_nadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e4aaf081"
}
["podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(98) "Kus scénáře nastiňuje vyhození hrdinů z armády. Rusko se mezitím zmocnilo části Aljašky"
}
["_podnadpis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b768e50af082"
}
["alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_alternativni_vypis"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5c87e33428d16"
}
["youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_youtube"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88296e59a70"
}
["sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(6) "yellow"
}
["_sipka"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b8ef4780759d"
}
["seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "0"
}
["_seznam_rss"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5e00ae3f6f092"
}
["karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_karta"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76921533353"
}
["recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_recenzovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76931623120"
}
["skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_skore"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b7698f3f97ee"
}
["testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_testovana_verze"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b852d98f5dc9"
}
["plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_plusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76966215002"
}
["minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_minusy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76968715004"
}
["hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_hodnoceni"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76987c0f80b"
}
["galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b76944bc8b60"
}
["galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie2"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88191610d51"
}
["galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_galerie3"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b88192210d52"
}
["boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(0) ""
}
["_boxy"]=>
array(1) {
[0]=>
string(19) "field_5b853d1b80254"
}
["_pageview_20250310"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "21"
}
["response_body"]=>
array(1) {
[0]=>
string(337) "{"id":"16e28c37-4eba-45c0-b738-fe7b7b444a35","external_id":"cd291901-6cfe-4b8f-c684-084122cabe69","warnings":["You must configure iOS notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to iOS users.","You must configure Android notifications in your OneSignal settings if you wish to send messages to Android users."]}"
}
["status"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "200"
}
["_wp_old_date"]=>
array(1) {
[0]=>
string(10) "2025-03-10"
}
["_pageview_20250311"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "622"
}
["_pageview_20250312"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "353"
}
["_pageview_20250313"]=>
array(1) {
[0]=>
string(3) "100"
}
["_pageview_20250314"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "56"
}
["_pageview_20250315"]=>
array(1) {
[0]=>
string(2) "21"
}
["_pageview_20250316"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "8"
}
["_pageview_20250317"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "8"
}
["_pageview_20250318"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "6"
}
["_pageview_20250321"]=>
array(1) {
[0]=>
string(1) "1"
}
}
Zatímco společnost EA a vývojáři ze studií DICE pracují na novém Battlefieldu a postupně ho zpřístupňují i k testování prvním hráčům, bývalý scenárista Battlefield: Bad Company 2 z roku 2010 se vrací k nástřelu svého scénáře pro třetí díl, na který ovšem nikdy nedošlo. Švédský vývojář David Goldfarb je v současnosti kreativním ředitelem studia The Outsiders, které vydalo Metal: Hellsinger, předtím také působil jako game director Payday 2 ve studiu Overkill Software a před nástupem k EA pracoval také v Guerrille na Killzone 2. Ve studiu EA Digital Illusions CE se vedle Bad Company 2 podílel i na prvním díle, ale také na Mirror’s Edge a Battlefieldu 3, přičemž zde nebyl jen scenáristou, ale i designérem. Těžko říct, proč se najednou Goldfarb rozhodl mluvit o tom, co mohlo být, ale na Twitteru nasdílel úryvek ze scénáře a prozradil pár detailů.
Goldfarb se nejprve zmínil, že našel první tři stránky jednoho ze svých scénářů k Bad Company 3 a stručně nastínil, co vlastně zamýšlel. A také jej lehce vyděsilo, jak prozíravý byl, jelikož možná tak trochu předpověděl budoucnost, ovšem ne tu herní. V rámci odpovědi na jednu z reakcí upřesnil, že se nikdy nedostali tak daleko, aby měli i storyboardy, a že šlo čistě o jeho scénář, který napsal sám, ale dál to nedošlo. Goldfarbův scénář počítal pro třetí díl s navracejícím se Haggardem, který měl pracovat v obchodě nazvaném Adiosvidaniya (nápadně podobné ruskému slovu pro rozloučení). To celé stručně shrnul s tím, že Rusko vyhrálo a zmocnilo se části Aljašky, k čemuž se schylovalo na konci druhého dílu.
O den novější tweet už zahrnuje i samotný úryvek ze scénáře, který na několika řádcích zachycuje výměnu mezi již zmíněným Haggardem, v předchozí hře působícím coby expert na demolice, a nezletilým klučinou, který v obchodě ukradl zboží. To ovšem příliš neodhaluje, jaká akce mohla na hráče i hrdiny dále čekat. Jeden z uživatelů nicméně v komentářích přišel s teorií, že byli naši známí protagonisté vyhozeni z armády, ale s největší pravděpodobností by se museli poté dát znovu dohromady ve snaze se pokusit o zdánlivě nemožnou misi, což Goldfarb v reakci potvrdil. Nic to však bohužel nemění na tom, že od Bad Company 2 letos uběhne už 15 let a i kdyby Goldfarb scénář čistě pro sebe dopsal, s třetím dílem EA nepočítá.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.