S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, S.T.A.L.K.E.R. 2 bude s předchozími díly silně provázaný

S.T.A.L.K.E.R. 2 bude s předchozími díly silně provázaný

V novém deníčku odhalují vývojáři z GSC Game World easter-eggy a detaily o světě i frakcích

Zdroj: GSC Game World
19. 6. 2021
Název: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl Vývojář: Platformy: , Žánr: , Datum vydání: 5. 9. 2024

Vývojáři ze studia GSC Game World se po prezentaci hry S.T.A.L.K.E.R. 2 během konference Microsoftu a Bethesdy na E3 vrátili k novému traileru a využili jej pro svůj deníček o dalších detailech a novinkách, které pro pokračování slavné série chystají. Hned v úvodu potvrdili, že Heart of Chernobyl je skutečným podtitulem hry, nikoliv pouze názvem nového videa a znovu zmínili datum vydání pro PC a Xbox připadající na 28. dubna 2022. Zbytek videa pak PR manažer Zachar Bocharov věnoval dosud neupřesněným detailům, náznakům nové frakce, easter eggům a dalším věcem vyplývajích z traileru.

Scéna, která začíná nasazení tlumiče na Kalašnikov, vykresluje bitvu s bandity v ruinách staré chemičky. Bocharov po krátké přestřelce vyzdvihuje systém animací, které počítají i s postupným nasazováním nových attachementů na zbraň, nutno ovšem poukázat na to, že sebrání konkrétní věci z krabice či poličky v podstatě žádnou animaci nemá a předmět „zázračně“ putuje do hráčova inventáře poté, kdy se k němu postava rukou trochu přiblíží. Bocharov také naznačuje, že právě na tomto místě bychom mohli odhalit původ nové frakce zmiňované v úvodu, nechává ale objev na hráčích a přesouvá se ve svém komentáři dál. Hráči nicméně přišli na to, že na začátku tohoto segmentu je možné zahlédnout na cihlové zdi graffiti, které odkazuje ke slovu „stráž“, což by nad rámec banditů značilo nějaký pozůstatek vojenské organizace. Pak si ale všimli také oranžového plakátu, ne nepodobného těm s nacistickou symbolikou.

S.T.A.L.K.E.R. 2 bude zahrnovat spoustu rozmanitých NPC se zajímavým osudem pro dokreslení atmosféry i prohloubení uvěřitelnosti celého světa.

Dále se PR manažer přesouvá do bažiny a poukazuje na to, že zkroucená věž v popředí je tou stejnou věží ze S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky. „Zub času se na ni podepsal, ale je to pořád ona,“ zmiňuje Bocharov a potvrzuje, že hry budou provázané víc, než si možná hráči původně mysleli. Co se týče detektoru, který používá hlavní hrdina Skif pro hledání artefaktů v Zóně, jde o úplně nové a podle Bocharova přepracované zařízení. Vývojáři jen nazvali gilka – což by v ukrajinském jazyce znamenalo větvička s s přihlédnutím ke vzhledu zařízení jde o vcelku trefné pojmenování. Bocharov také odhalil, že artefakt, který Skif najde, se jmenuje jednoduše želé a slouží k obnovení staminy.

Třetí část videa, kterou se rozhodli vývojáři blíže popsat, je moment s mužem, který ladí rádio, aby si následně sám za zvuků piana lincoucího se z reproduktoru zatancoval. Bocharova na něm chtěl demonstrovat, že S.T.A.L.K.E.R. 2 bude zahrnovat spoustu rozmanitých NPC se zajímavým osudem pro dokreslení atmosféry i prohloubení uvěřitelnosti celého světa. Tento konkrétní milovník elektroniky a vážné hudby sídlí ve měst Černobyl 2 nedaleko Pripjati. „Zóna je ale také plná nebezpečí a mutantů. Monstra jsou výsledkem mnoha experimentů,“ varuje Bocharov a nechává vývojářský deníček přejít do další akce. Bohužel nám ale vývojáři v tuto chvíli nechtějí ukázat žádné jiné mutanty nad rámec starého dobrého krvesaje, který ale podle nás pro ukázku vcelku stačí.

Co se týče modelů obličejů, vývojáři z GSC Game World používají standardní fotogrammetrický rám, prostřednictvím kterého detailně oskenují vybraného herce a přenesou ho do hry včetně textury obličeje a všech podstatných detailů.

Předposlední část, kterou Bocharov popisuje, je závěrečná scéna na střeše a rozhovor s mužem, jehož identitu zatím neznáme. Už když jsme trailer sledovali živě společně s vámi v rámci E3 konference, vyzdvihli jsme kvalitu obličejových animací, a to je část, kterou si pochvalují i vývojáři. „Jsme hrdí na úroveň kvality animací. Připravili jsme pro vás i krátký pohled od zákulisí našeho motion capture studia,“ láká PR manažer a jeho slova pochopitelně vedou k použití techniky performance capture. Co se týče modelů obličejů, vývojáři z GSC Game World používají standardní fotogrammetrický rám, prostřednictvím kterého detailně oskenují vybraného herce a přenesou ho do hry včetně textury obličeje a všech podstatných detailů.

Na úplný závěr pak Bocharov komentuje bleskovou zbraň, tzv. Gauss Gun, která má být podle jeho slov tou nejsilnější ve hře, což oceňují i ostatní stalkeři u ohně. Poslední záběr, při kterém se Skif otočí doleva na jednoho ze svých „spolutáborníků“, patří autorovi celé série S.T.A.L.K.E.R. Sergeji Grigorovičovi. Hádáme ale, že podobných pomrknutí bude ve hře mnohem víc a jsme upřímně rádi, že se hra po letech nejrůznějších problémů opravdu dere na svět. Čekání do příštího dubna by už mohlo být vcelku snesitelné, přejme ale vývojářům z GSC Game World, ať je na cestě k vydání nepotká nic neočekávaného, v minulosti totiž s takovými událostmi neuměli vždy adekvátně naložit.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru