No Man’s Sky, Hello Games, Rozšíření pro No Man’s Sky přinese masivní multiplayer

Rozšíření pro No Man’s Sky přinese masivní multiplayer

Expanze Beyond je podle šéfa Hello Games nejambicióznější kapitolou znovuzrozené hry

15. 3. 2019
Název: No Man’s Sky Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Žánr: , Datum vydání: 9. 8. 2016

Nelze namítnout nic proti tomu, že se launch hry No Man’s Sky z nejrůznějších důvodů nepovedl. A i když se hráči mohli právem cítit zrazení, vývojáři z Hello Games nedali hlavu do písku a naopak se v uplynulých letech snažili, aby reputaci ambiciózní hry napravili. A stejně jako se nesnažíme přehlížet úvodní problémy, je férové doříct, že se No Man’s Sky díky několika velkým a zdarma uvolněným updatům přiblížilo své původní vizi a v lecčems ji i překonalo. Ani tohle ale týmu kolem designéra Seana Murrayho nestačí a po posledním updatu Visions, který do hry přidal rozmanité biomy, ale také třeba archeologické nálezy, odhalují další mohutné rozšíření – Beyond – zaměřené z větší části na multiplayer.

Lidé z Hello Games nazývají rozšířenou funkcionalitu hry více hráčů ambiciózně No Man’s Sky Online a chtějí ještě prohloubit zážitek, který přinesl zásadní update NEXT na verzi 1.5. Už v ní jste se mohli konečně potkat s přáteli nebo náhodnými hráči, utvořit skupinku a křižovat vesmírem společně. No Man’s Sky Online ale chce povýšit zážitek na masovější záležitost, ačkoliv se Sean Murray ve svém vzkazu fanouškům zdráhá označení MMO. Zároveň dodává, že online část nebude spojená s žádnou formou předplatného ani mikrotransakcí a bude dostupná všem hráčům zcela zdarma.

„Chystané změny jsou odpovědí na to, jak hráči přistupují k multiplayeru po vydání updatu NEXT a je to něco, o čem už dlouhou dobu sníme. Beyond je tím pádem nejambicióznější kapitola a usilovně na ni pracujeme. Chceme podporovat No Man’s Sky tímto způsobem i do budoucna,“ říká Sean Murray ve svém příspěvku. Svá slova doprovází vskutku kraťoučkém teaserem a příslibem, že by měl být update připraven na léto, vedle online složky má nicméně přinést ještě dvě zásadní rozšíření.

O nich bohužel Murray konkrétně nemluví, uvedl však, že namísto postupného vydávání se zkraje letošního roku rozhodli, zabalit je všechny do jednoho balíčku a vydat souběžně, z čehož máme pocit, že půjde o poslední větší obsahový přídavek, po kterém se už studio vrhne na jiný projekt. Tím by nutně nemusel být The Last Campfire, který byl představen během loňského udílení VGA – o něm vývojáři mluvili jako o jednohubce, kterou dělají víceméně pro radost – ale něco většího. Ostatně, po třech letech od vydání NMS by se na ně už nikdo zlobit nemusel.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru