Radiolight, Nový český thriller Radiolight připomíná Firewatch

Hlavního hrdinu Radiolight dabuju sám, říká autor

Novou nadějnou českou hru pohání Unreal Engine 5 a mohla by se objevit i na konzolích

Zdroj: Kryštof Knesl
13. 7. 2022
Název: Radiolight Vývojář: Platformy:

Včera jsme vám představili novou českou hru Radiolight, na které pracuje teprve osmnáctiletý vývojář Kryštof Knesl. Je to thriller zasazený do osmdesátých let v USA a budeme v něm zachraňovat vlastní dceru v kůži bývalého policisty. Protože nás hra velmi zaujala, Kryštofa jsme kontaktovali, abychom mu položili pár dalších otázek o jeho projektu.

Kde se vzal nápad na hru? Čím ses inspiroval herně a kde příběhem?
Nápad vznikl poměrně komplikovaně. Původní koncept měl být silně inspirovaný Stranger Things – s partou teenagerů a hororovými aspekty. Do projektu jsem pak začal přidávat části z Firewatche, Alana Wakea, Oxenfree a jiných her a překopal celý příběh. Pro ten jediný vlastně nemám inspiraci, jednoduše z gameplaye vzešly nápady pro důležité momenty příběhu.

Takže v tom vidím správně něco z Firewatche?
Je to tak. U Firewatche mě uchvátila atmosféra a skvělá mechanika vysílačky, proto jsem se zde rozhodl inspirovat.

Děláš hru úplně sám?
Hru dělám sám, ale používám licencované modely, zvuky a tak dále, což mi práci velmi usnadňuje.

Jaká technologie ji pohání?
Za hrou stojí technologie skvělého Unreal Engine 5, který si nemůžu vynachválit.

Plánuješ také konzolovou verzi?
Myslím, že se hra na konzole hodí, a tak bych ji tam rád dostal. Zatím je však oznámena pouze na Steam.

Jak vzniká anglický dabing?
Některé postavy, například tu hlavní, dabuju sám a pro jiné hledám hlasové herce online. Například na Voices.com nebo Fiverr.

Vyjde hra skutečně ještě letos?
Přiznávám se, že mívám problém správně odhadnout, jak dlouho může vývoj zabrat. Momentální plán však je, že hra vyjde ke konci tohoto roku.

Jsi ochotný prozradit o náplni a scénáři ještě něco navíc?
Rád bych, kdyby se v příběhu projevilo hráčovo rozhodování, proto taky plánuju více konců. Co se však týče příběhu, snažil jsem se, aby trailer mluvil za vše, co bych chtěl zatím prozradit.

Máš už představu o ceně?
Přesnou cenu jsem ještě nerozhodl. Záleží na tom, jak dlouhá ve výsledku hra bude.

Více podrobností o hře najdete v našem předchozím článku. Kryštof Knesl bude v dohledné době i hostem našeho vidcastu, kde ho vyzpovídáme ještě podrobněji.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru