Analytik společnosti Circana (NPD) Mat Piscatella uvedl na Twitteru, že Roblox zaznamenal mimořádně úspěšný launch na PlayStationu. Hra tu vyšla 10. října, dlouho po verzích pro PC, mobily i Xbox. Podle sledovacího systému společnosti jí ale tento dlouho odkládaný vstup na další platformu nijak neuškodil. Během svého uvedení se v prvním týdnu jen dva tituly těšily větší pozornosti – Call of Duty: Modern Warfare II a Fortnite. A to jsou nějaké težké váhy.
Podle Robloxu a dat z poloviny září má tento digitální svět víc než 65 milionů aktivních hráčů denně. Díky PlayStationu může toto číslo potenciálně ještě vzrůst. Hra je k dispozici na PS4 i PS5 v rámci režimu zpětné kompatibility. Velkému zájmu se podobně jako jiné takové světy Roblox těšil třeba během pandemie covidu. Mohli byste se ptát, proč tedy trvalo tak dlouho, než se titul dostal také na PlayStation. Sony se nicméně nechala v minulosti slyšet, že byla možná až příliš opatrná ve vztahu k Robloxu. Zjevně se jí nelíbilo, že nemá kontrolu nad veškerým jeho obsahem. Ale ještě před oficiálním oznámením portu se objevovaly náznaky, že zástupci japonské firmy vyjednávají s autory Robloxu o tom, aby se rozšířil také na konzole od Sony.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.