Riot chystá příběhové hry ze světa League of Legends

Za tímto účelem zřídili vydavatelský label Riot Forge. První hra bude oznámena na TGA 2019

6. 12. 2019

Během říjnových oslav desátého výročí League of Legends promluvili vývojáři z Riot Games o řadě nových herních i neherních projektů, které by se měly začít od příštího roku objevovat. Asi nejblíže máme ke karetní hře Legends of Runeterra, která vyjde pro PC a mobily v roce 2020. Dále pak vývojáři mluvili o trojici her s kódovými označeními L, F a A – mělo by jít o bojovku a týmovou záležitost ze světa League of Legends, resp. v případě projektu A o taktickou střílečku, která však nebude mít se světem populární MOBA hry nic společného. Vedle toho pak lidé z Riotu oznámili plány na vývoj e-sportové manažerské hry, mluvilo se o mobilní verzi Teamfight Tactics i samotného LoLka a na přetřes přišel i animovaný seriál Arcane.

Pod Riot Forge budou vycházet zcela odlišné tituly, které na sebe nebudou brát tíhu konceptu hry coby služby, ani nutnosti spadat do konkrétního žánru.

Sami asi uznáte, že na jedno studio toho je ažaž, vývojáři z Riotu ale nemají dost. Se snahou podporovat zájem o svět Runeterra a přivést k němu další fanoušky se rozhodli, že vedle všech oznámených či naznačených projektů přivedou na svět příběhové – dle svých slov dokončitelné – hry, k jejichž vývoji přizvou studia třetích stran. Za tímto účelem proto založili vydavatelský label Riot Forge, který bude oslovovat vhodné kandidáty z řad vývojářů a následně vydávat hotové tituly zasazené do světa League. První z nich se přitom svého odhalení dočká už 13. prosince během udílení cen The Game Awards.

Nově založený label povede Leanne Loombe, která přišla do Riot Games před třemi lety coby producentka. Od loňského září nicméně pracovala na ustavení Riot Forge a v těchto dnech mohla konečně promluvit o detailech: “Záměr Riot Games je vytvářet hry, které budou fungovat desítky let, což jednak vyžaduje čas a jednak se to nikdy nepromítne do velkého počtu takových titulů,” vysvětluje Loombe pro magazín The Verge. Naznačuje tím, že pod Riot Forge budou vycházet zcela odlišné tituly, které na sebe nebudou brát tíhu konceptu hry coby služby, ani nutnosti spadat do konkrétního žánru. Loombe naopak potvrdila, že čím větší variabilita, tím lépe pro Runeterru, takže se do budoucna můžeme připravit takřka na cokoliv. “Zajímáme se o partnerství se studii, které mají unikátní identitu, ať už se bavíme o výtvarném stylu, konkrétních herních mechanismech, nebo designu. Dostanou od nás volnost, dělat vlastní rozhodnutí o stylu i hratelnosti, aby byl výsledek co nejlepší,” doplňuje ředitelka Riot Forge.

Webová prezentace vydavatelského labelu pak v sekci často kladených otázek odpovídá také na to, které platformy si budou brát vývojáři do hledáčku a podle očekávání ani tady nepřichází žádné limity. Cílit se bude na PC, konzole i mobilní zařízení, vše se zachováním myšlenky co největší přístupnosti a zásahu potenciálních fanoušků. Ve stejné sekci pak Riot Forge upozorňují, že všechny tituly jsou v tuto chvíli ve velmi raném stádiu vývoje a spíše se o nich uvažuje, než že by na hrách někdo konkrétně pracoval. Moderátor Geoff Keighley ale naproti tomu láká na Twitteru, že během The Game Awards skutečně dojde ve spojitosti s Riot Forge k oznámení nového titulu: “League of Legends je jedna z největších značek v gamingu a přijde na ni řeč i během The Game Awards. Připojte se k nám a lidem z Riot Forge na oznámení nové hry.” O co by mělo jít, v tuto chvíli jasné není, jen pro pořádek ale uvádíme, že v úvodu zmiňované projekty spadají plně pod interní týmy uvnitř Riot Games, nic z projektů A, F a L to tedy určitě nebude.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru