Resident Evil 3 se nedočká žádných rozšíření

Hra je kompletní tak, jak je, říká její producent. Autory těší lepší propojení s příběhem dvojky

Zdroj: Capcom
4. 6. 2020
Název hry: Resident Evil 3 Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 3. 4. 2020 Platformy: , , Žánr: ,

Jakmile se objevily první recenze remaku survival hororu Resident Evil 3, fanoušci zjistili, že po obsahové stránce není titul zcela věrný originálu, respektive autentický svým rozsahem. Některé části byly zkráceny či vypuštěny, což pochopitelně neudělalo veteránům ságy radost. I kvůli tomu byla vylepšená verze ještě o fous kratší než původní hra. Hráči ji v průměru pokořili během šesti hodin podle databáze HowLongToBeat.com.

Od samého počátku proto mnozí živili naději, že vystřižené scény či dokonce nové lokace se do Resident Evilu 3 vrátí společně s rozšířeními. Ačkoli Capcom nikdy nic takového ani nenaznačil, natožpak slíbili, mnozí fanoušci to v moderní éře považovali za samozřejmost. Namísto oznámeních konkrétních plánů se však dočkali “studené sprchy”. Producent hry Peter Fabiano v rozhovoru pro magazín Siliconera tyto spekulace rázně utnul.

Remake Resident Evilu 2 se dočkal obsahového updatu v podobě režimu The Ghost Survivors.

“Resident Evil 3 je dokončený produkt,” odpověděl na otázku, zda se dočkáme dalších vylepšení či rozšíření. Remake Resident Evilu 2 se přitom dočkal obsahového updatu v podobě režimu The Ghost Survivors. Tento mód byl zaměřen na čtyři vedlejší postavy z původní hry, za nějž jsme si mohli dokonce zahrát.

Nezbývá tak než se spokojit se standalone asymetrickým multiplayerovým počinem Resident Evil: Resistance, který byl k remaku RE3 připojen. Ten se naopak může klidně dál rozrůstat o další obsah, pokud to bude z hlediska počtu hráčů dávat smysl. Bohužel my sami jsme s ním těsně po vydání neměli zrovna tu nejlepší zkušenost.

Vývojáři si pochvalují možnost lépe spolu příběhově propojit druhý a třetí díl, což se podle nás na rozdíl od multiplayerového experimentu opravdu povedlo.

Resident Evil 3 byl podle Fabiana ve vývoji tři roky a většinu času pracoval jeho tým nezávisle na autorech remaku druhého dílu. Určité znalosti, nápady a technologie ale pochopitelně obě skupiny sdílely. Hru koneckonců pohání stejný interní RE Engine. Fabiano také zopakoval, že jejich cílem bylo, aby se hra trefila do vkusu veteránům, mladším hráčů i těm, kteří třeba se značkou přišli do kontaktu až díky vylepšenému druhému dílu.

Fabiano připomněl, že měli dokonce na palubě několik členů původního týmu, kteří byli nadšení příležitostí odvyprávět příběh znovu za pomoci moderních technologií. Vývojáři si také pochvalují možnost lépe spolu příběhově propojit druhý a třetí díl, což se podle nás na rozdíl od multiplayerového experimentu opravdu povedlo. Vždy je podle Fabiana při práci na remaku těžké rozhodnout se, co nechat a co změnit, ale s výsledkem jsou spokojení.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru