Lollipop Chainsaw RePOP, Remake Lollipop Chainsaw a obavy z cenzury a grafiky

Remake Lollipop Chainsaw a obavy z cenzury a grafiky

Šéf projektu reaguje na některé z nejčastějších dotazů fanoušků. Hra má být věrná originálu

Zdroj: Grasshopper Manufacture
13. 7. 2022

Jošimi Jasuda z nově založeného studia Dragami Games se po týdnu znovu vyjádřil k remaku akce Lollipop Chainsaw a reagoval na některé dotazy či obavy fanoušků. Nejčastěji přitom reagoval na témata, které vzešla z původního oficiálního oznámení. Primárním cílem projektu je podle něj zajistit, aby si lidé mohli Lollipop Chainsaw snadno zahrát, ne udělat úplně novou hru. Ideální variantou by podle Jasudy samozřejmě bylo udělat remasterovanou verzi originálu a nic neměnit. “Nicméně jsme bohužel nebyli schopní zahrnout 16 licencovaných skladeb, které byly velkou součástí atmosféry původní hry,” zopakoval s tím, že to byl důvod, proč se namísto toho rozhodli zaměřit na remake. Ten má být ale maximálně věrný původní hře.

Autoři si všimli, že se objevily spekulace stran příběhu a jeho možných změn. “Věříme, že příběh Lollipop Chainsaw je velkým dílem toho, co fanoušci milují na původní hře a my vývojáři to cítíme stejně,” zdůraznil Jasuda s tím, že na příběhu se nic měnit nebude. I my jsme v souvislosti se zmínkou o realističtější grafice vznesly námitku, zda to nepoškodí specifickou stylizaci. Také na to Jasuda reaguje. Autoři podle něj nemají v plánu měnit estetiku hry. Zmínka o tom, že bude mít hra realističtější vzhled byla prý myšlena tak, že vývojáři využijí pokročilých technologií, které současné konzole nabízejí. O PC verzi se přitom Jasuda stále nezmiňuje.

Sexuální podtext by mohl být problém

Tým podle něj nechce změnit design hlavní hrdinky. Jsou prý těmi, kdo ji vytvořili, a jsou s ní proto srostlí víc než kdokoli jiný. Poslední téma, které příspěvek akcentuje, je obava fanoušků o cenzuru. Původní hra byla místy opravdu pikantní, stejně jako Shadows of the Damned se nebála něco odhalit nebo si pohrávat s různými sexuálními narážkami. Tolerance k těmto dospělým tématům se ale ze strany některých výrobců konzolí od té doby spíš zhoršila. Namátkou v případě Sony je obava z cenzury a většího puritánství na místě. Opakovaně jsme se na Vortexu věnovali tomu, že dříve bezproblémové tituly a motivy začala v posledních letech Sony (zřejmě pod tlakem americké pobočky) z her vytlačovat. Vývojáři jsou na PlayStationu častěji nuceni cenzurovat věci, které na ostatních platformách nevadí. A dříve nevadily ani Sony. Týká se to zejména nahoty a sexu.

Jošimi Jasuda zatím nemá jednoznačnou odpověď, ale na obavy komunity reaguje. “Zatím jsme problém neprobírali s majiteli platforem,” říká Jasuda s tím, že nemůže být proto konkrétní. Ale může slíbit, že budou s firmami vyjednávat ve snaze udělat hru tak blízkou originálu, jak to jen bude možné.

Více podrobností o Lollipop Chainsaw najdete v našich starších článcích.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru