Werewolf: The Apocalypse – Earthblood, Nacon, Recenze Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

Werewolf: The Apocalypse - Earthblood

Vlk, který štěká, nekouše. Podprůměrná a zastaralá snaha Cyanide o vlkodlačí akci

Zdroj: Nacon
5. 2. 2021
Název: Werewolf: The Apocalypse – Earthblood Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Recenzovaná verze: PlayStation 4 Žánr: Datum vydání: 4. 2. 2021

Už když nám vývojáři ze studia Cyanide ukazovali na předloňské E3 první části akce Werewolf: The Apocalypse – Earthblood, netušil jsem zrovna velkou videoherní parádu. Svět World of Darkness je sice přitažlivý, upřímně ale vzato se mi už od začátku linka o vlkodlacích, kteří v archaické grafice bojují proti ropné korporaci příliš nezamlouvala. A bohužel, můj vnitřní alarm mě tentokrát nezklamal. Nejnovější počin od Cyanide, autorů Call of Cthulhu, Blood Bowl nebo Styxe, je po všech stránkách zastaralý a představuje design her z přelomu tisíciletí. Do nebe volající nuda se odráží ve stále stejných lokacích, v nichž se snažíte uplatnit polofunkční stealth, abyste se následně s hlavním hrdinou transformovali do vlkodlaka a všechno kolem sebe rozpárali. Ani souboj ale nepůsobí bůhvíjak objevně a změní se jen v divoké mačkání tlačítek, i když vám hra předkládá speciální útoky či možnost si je postupně vylepšit. Kvůli odpudivým dialogům bohužel ale nemáte ani chuť ponořit se do příběhu, pokud to ve hře vůbec jde, a výsledkem tak je podprůměrná záležitost, jejíž samotné existenci s veškerým respektem k vývojářům nerozumím. Ostatně podívejte se na naši videorecenzi.

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

• Zábavná hra při transformaci do vlka
  • Akce i stealth umí být alespoň chvíli a za určité konstelace příjemné
  • Mnoho her s vlkodlaky na trhu nenajdete
  • Rockový soundtrack, tu a tam prostupující do hratelnosti
  • Podprůměrná grafická prezentace, včetně animací a textur
  • Nefunkční zapojení hráče do světa, nulová možnost ponořit se do hry
  • Nemožnost určit si, kdy se chcete plížit, a kdy nikoliv
  • Hloupá umělá inteligence
  • Nedotažený stealth, nemožnost přenášet mrtvá těla
  • Velmi nečekaně ustřižené cutscény
Werewolf: The Apocalypse – Earthblood je nezajímavá podprůměrná hra, která sice zpracovává zajímavou látku, ale svůj potenciál nedokáže prodat. Ošklivá grafika, animace a dialogy vám nedovolí vcítit se do světa vlkodlaka Cahala, nebudete rozumět jeho motivacím a po emoční stránce nedojde k žádnému splynutí. Ani po stránce hratelnosti ale hra nevyniká - stealth i souboj jsou vcelku zajímavé a na chvilku chytlavé, selhávají však v propracovanosti a vše končí bohapustou nudou. Hra je nicméně funkční, zabere vám přibližně 8 hodin a sekvence, kdy po úrovních pobíháte v kůži vlka (doslova), umí na krátkou dobu pobavit.

5