Nioh 2, Koei Tecmo, Sony Interactive Entertainment, Recenze Nioh 2

Nioh 2

Team Ninja se vrací s další náloží neúprosné řežby. Zapláčete bolestí, ale budete chtít ještě!

Zdroj: Koei Tecmo
Název: Nioh 2 Vývojář: Vydavatel: , Platformy: , , Recenzovaná verze: PlayStation 4 Žánr: Datum vydání: 13. 3. 2020

Vývojáři ze studia Team Ninja se po třech letech vrací k povedené souls-like sérii Nioh. Druhý díl, bez ohledu na číslovku, dějově původní hry předchází, to ovšem neznamená, že by mu něco podstatného chybělo. Spíše naopak – vývojáři uplatnili nabyté zkušenosti a předkládají ještě propracovanější soubojový systém, v němž můžete aktivně využívat démonické formy yokai. Změna spočívá také v možnosti vytvořit si vlastního hrdinu, který je však pevně spjatý s příběhem a stává se součástí všech filmečků, které na rozdíl od her od From Software posouvají děj kupředu tradičnější formou. Že o příběh zas až tolik nejde ale pochopíte v momentě, kdy se poprvé ocitnete tváří v tvář některému z roztodivných monster, která na vás ve hře čekají.

Jak Petr ve své recenzi popisuje, barevný „bordel“ připomíná klasická japonská hack’n’slash RPG a je pastvou pro oči těch hráčů, kteří jsou schopní nebezpečnou nádheru ocenit. Bát se ovšem nemusí ani začátečníci, kterým Nioh 2 všechno náležitě vysvětlí a provede je všemi zákoutími téhle neúprosné řežby. Ve finále to ale všechno stejně zůstane jenom na vás a bez trpělivého přístupu a zručnosti tuhle hru pokořit nedokážete. Přijměte to od nás jako mírnou výstrahu i pozvánku zároveň, Nioh 2 je souls-like hrou ve skvělé formě.

Nioh 2

• Svět Nioh těží z bohatého japonského folklóru
  • Soubojový systém zaměřený na nejnáročnější hráče