Trvalo to sice poměrně dlouho, ale s úspěchem můžeme konstatovat, že se série Like a Dragon definitivně etablovala i na Západě. Ačkoliv jsme ji tu od prvních uvedených dílů znali jako Yakuzu, vývojáři ze studia Ryu Ga Gotoku usoudili, že přesnější bude nazývat hru překladem původního japonského jména a tuhle změnu hodlají do budoucna ctít. Aby pozici série upevnili, rozhodli se rovněž přinést remake historického spin-offu, který původně vyšel jen v Japonsku a přenesl hráče ze současnosti do druhé poloviny devatenáctého století. Ryu Ga Gotoku Ishin! z roku 2014 se tak dostává coby Like a Dragon: Ishin! na moderní herní platformy a hlavně vychází i ve zbytku světa, čímž se před námi otevírá hned několik zajímavých příležitostí. Předně zjistit, jak vypadaly hry slavné série před necelými deseti lety a hned vzápětí se dozvědět, co zajímavého může přinést dramatická změna příběhového pozadí, kulis a částečně i postav.
Like a Dragon Ishin! se odehrává v Japonsku na sklonku období Edo. Pokud nejste zběhlí v historii, jednoduše bychom mohli mluvit o tom, že končily staré pořádky, s nimi i šógunát a přicházely císařské reformy. Hra se nesnaží vyprávět historii a vysloveně vás něco naučit, ale na ukázce změn poměrů ve společnosti velmi pěkně demonstruje, jak to před necelými dvěma sty lety v Japonsku probíhalo. Tedy jak transformaci prožívali obyčejní lidé, nakolik žhavá byla třecí plocha mezi tradičním a novým, a že příběh o bezpráví, křivdě a pomstě lze na ploše téhle série vyprávět bez ohledu na dobové zasazení. Jinak řečeno, i v končící době samurajů působí Ishin! velmi povědomě, a pokud jste se už se sérií seznámili, budete se cítit jako ryba ve vodě.
Sice jinde, ale pořád doma
Vývojáři navíc už před lety – a přirozeně tedy i v aktuálním remaku – využili celou řadu známých postav z hlavní linie, takže vás zřejmě nepřekvapí, že ústředním hrdinou není nikdo jiný nežli Kazuma. Říká si sice Rjóma Sakamoto a po velkou část hry vystupuje pod falešným jménem, ale je to on a víte to od prvních okamžiků. To vám alespoň dává jasně najevo, že stojí na „správné“ straně a to samé, i když z opačného pohledu, můžete říct pro změnu o padouších a všeobecně záporných postavách, které můžete rovněž rozpoznat. V porovnání s původní hrou upravili vývojáři obličeje tak, aby byly více v souladu s moderními díly Like a Dragon a rozhodně nemohu tvrdit, že by mi to jakkoliv vadilo. Naopak, podtrhuje to tolik potřebnou linku kontinuity, kterou bez ohledu na míchání dějového pozadí vnímám jako konzistentní a skvěle zapadající do pořád stále trochu ulítnutého konceptu hlavních i vedlejších dílů série. Co je navíc důležité, podoba postav nutně nemusí znamenat i shodné charakterové vlastnosti, takže nepochybně budete překvapeni a nemusíte tak na podobné obličeje automaticky nahlížet jako na spoilery.
Jde o klasický Like a Dragon a určitě vám přivodí nejeden úsměv a občas i pocity trapnosti, které však nevybočují z toho, pro co mají fanoušci tuto sérii rádi.
Do jisté míry se to odráží i v kulisách, v nichž se budete po většinu hry pohybovat. Řeč je o Kjótu, tedy v době hry pojmenovaném ještě jako Kjó, které samozřejmě není kopií proslavené fiktivní tokijské čtvrti Kamuročo, ale má podobný nádech a nabízí víceméně shodnou sadu aktivit a interakcí. To znamená, že budete chodit nakupovat jídlo, případně ho vařit, pít saké, zpívat karaoke, rybařit nebo opečovávat farmu mladé Haruko, se kterou se můžete díky tomu zblížit. V tomto ohledu jde o klasický Like a Dragon a určitě vám přivodí nejeden úsměv a občas i pocity trapnosti, které však nevybočují z toho, pro co mají fanoušci tuto sérii rádi. Na hře je nicméně vidět, že vznikala před deseti lety a hloubka miniher nedosahuje možností, které nabízí nejnovější díly. Ostatně i zmíněné farmaření, které je rozsáhlé a můžete toho dělat opravdu hodně, je dosutpné jen jako instance mimo hlavní mapu a mnohdy se zkrátka raději půjdete odreagovat do některého z podniků v Kjó, které potkáte cestou, než abyste se opět vraceli na farmu.
Kdo zabil mého otce?
Co se týče hlavní příběhové náplně, Rjómův úkol je dopadnout vraha svého nevlastního otce. Sám je totiž v úvodu hry z této vraždy neprávem obviněn, a tak mu nezbývá nic jiného, než přijít s neprůstřelným důkazem. To ovšem znamená strávit přibližně 30 hodin sledováním cutscén, bojem s nepřáteli, proklikáváním dialogů a vyšetřováním. Ve smyslu délky nepatří Ishin! k těm nejvýživnějším dílům série, ale z druhé strany to neznamená, že byste po skončení neměli dost. Hra je bohatá nejen na pestré hlavní mise s mnoha více, či méně očekávanými zvraty, ale přichází nad rámec popisovaných miniher i se spoustou vedlejších misích, kde se vývojáři z Ryu Ga Gotoku dokázali už před lety pořádně odvázat. Nazí lidé, lidé, kteří nejí zeleninu, zpívající kultisté nebo třeba otravní psi – ti všichni vás budou ve vedlejších misích čekat a zaručeně vás dokážou pobavit, pokud jedete na vlně a řadíte se k fanouškům. Ostatním mohou tyto příběhy připadat trochu bizarní, ale opět, takový Like a Dragon zkrátka je a nevzniká kvůli tomu prostor ke kritice. Co kritizovat lze, je opravdu úmorné pobíhání Kjótem tam a zpět. Velmi často se stává, že část mise se odehrává na jednom konci a další část na konci druhém, což by samo o sobě možná nebyl takový problém.
Jenže podobně jako v hlavních dílech série, také v Ishin! na vás čeká velká plejáda náhodných střetnutí či dialogů, kterým se mnohdy nejde vyhnout a měl jsem po nějaké době pocit, že tohle všechno dělali vývojáři jen proto, aby natáhli herní dobu a nemuselo se o tomto titulu mluvit jako o něčem, co úplně nezapadá do nastavené skladby dalších dílů. Nechápejte mě špatně, soubojový systém je povedený, zábavný a dostatečně pestrý, ale když už po třicáté nakopete zadky skupině cucáků, kteří terorizují místní obchodníky, zkrátka už nechcete další podobný souboj. Ale on přijde, na to vemte jed, takže nezbývá, než zatnout zuby a znovu nechat úřadovat katanu nebo palné zbraně. Ano, protože se bavíme o konci 19. století, výbava ozbrojených mužů se už začala výrazně proměňovat a Rjóma na to umí reagovat už od prvních krůčků ve hře. K dispozici jsou čtyři bojové styly, mezi kterými lze velmi rychle přepínat, a ve dvou z nich si užijete i pistolí.
Smrtící tanečník
Souboje v Like a Dragon: Ishin! jsou real-timové a nechávají vzpomenout na beat em up styl starších dílů série. Katana je hlavní volba v soubojích jeden na jednoho a nabízí dostatek prostoru pro úskoky, vykrývání i rychlých protiútocích. Katanu ovšem můžete zkombinovat s pistolí, čímž se změní zejména způsob úskoků a dostanete navíc možnost ostřelovat své protivníky z dálky. Také speciální komba mohou velmi rychle poslat k zemi celou skupinu nepřátel a působí pěkně i vizuálně nebo ve smyslu animací. Bojovat ovšem můžete jen s pistolí, čímž docílíte silnějších zásahů, ale sníží se vám pohyblivost a musíte si neustále hlídat, aby u vás nebyli nepřátele příliš blízko. Pokud se ovšem těsnějších soubojů nebojíte, můžete klidně bojovat jen pěstmi či za pomocí předmětů kolem vás, a i to lze s úspěchem uplatňovat až do konce. Jen se připravte na to, že plný potenciál soubojového systému odemknete až po dlouhých hodinách hraní, tedy poté, kdy budete moci investovat získané body zkušeností a body stylů do velmi košatých stromů schopností. Velmi důležitou složkou jsou pak karty jednotlivých příslušníků policejní jednotky Šinsengumi, do které se v průběhu hraní infiltrujete při hledání vraha svého otce.
Je v něčem speciální verze pro PS5?
Pokud se ptáte, jak se projevují možnosti konzole PlayStation 5 na hraní Like a Dragon: Ishin!, odpověď je - nijak výrazně. Haptická odezva má spíše podobu vibrací, nic speciálního z ní nejde odtušit a nefunguje nijak kreativně. To samozřejmě neznamená, že vám nedává žádnou zpětnou vazbu, jen není nic ušito na míru právě ovladači DualSense. Také adaptivní triggery se nijak nehlásí o slovo, takže ani v tomto ohledu vás musíme zklamat. A co je příznačné pro obě konzolové verze - tedy i pro Xbox Series - hra nenabízí žádnou volbu režimů obrazu pro upřednostnění kvality či frameratu. I z toho důvodu docházíme k závěru, že bezpečnější by bylo o hře mluvit jako o remasteru, nikoliv jako o remaku.
Jednotlivé karty lze přiřazovat k dílčím bojovým stylům a zpřístupnit si tak silnější útoky i speciální schopnosti, jako je omračování nepřátel, rychlejší léčení, jednoduché posílení útoků, vyšší rychlost, vyvolávání medvědů, kteří ukousnou nepřátelům hlavu a spoustu dalších libůstek. Kartičky získáváte v průběhu hraní, ať už plněním misí nebo třeba čištěním dungeonů, můžete s nimi libovolně hýbat, měnit je a levelovat, což z nich činí skvělou taktickou záležitost, jen zkrátka musíte počkat, než se vám tahle možnost odemkne. Poté jsou ale souboje ještě lepší a jde o jeden z nejlepších prvků, které Like a Dragon: Ishin! nabízí.
Je to remake, nebo spíš remaster?
O kvalitách hry není pochyb, a kdybych měl hodnotit jen ji, číslo by bylo velmi vysoké. Pobavíte se, dozvíte se něco málo o historii Japonska a například díky možnosti nechat si některé termíny z dialogů vysvětlit v glosáři budete mít skvělý přehled o tom, co se ve hře děje. Ostatně, hodnocení původní hry z roku 2014 se pohybovalo kolem 80-85 procent a rozhodně bych se nebál sáhnout po podobné známce. Jenže Like a Dragon: Ishin! je nutné zasadit do kontextu a nahlížet na hru také jako na remake, což s sebou automaticky přináší nějaké nároky na vizuální podobu hry i technické aspekty, ve kterých tahle hra bohužel zaostává za současným standardem. A zaostává i za aktuálními možnostmi studia Ryu Ga Gotoku jako takového. Když postavíte původní hru a remake vedle sebe, samozřejmě uvidíte ostřejší textury, zmiňované nové obličeje s lepšími vlasy a hlavně úplně jiné nasvícení, které činí hru mnohem realističtější. Pořád ale jde jen o drobné změny, které rozhodně nedokážou zakrýt fakt, že po technické stránce je Ishin! velmi zastarlou záležitostí. Hrubé animace, výrazné rozdíly mezi obličeji důležitých postav a standardních NPC, které jsou místy skutečně odpudivé, spoustu glitchů, doskakování textur, strnulé cutscény, neposedná kamera a spoustu dalších drobných věcí, neustále připomínajících, že rozhodně nedošlo k plnohodnotnému převedení hry do podoby moderních her.
Citelně mi chyběla třeba i možnost uzamknout si cíl, zejména při používání pistolí, takže jsem mnohdy střílel do prázdna a nemyslím si, že to bylo vysloveně jen mou chybou.
Odráží se to ale třeba i tím, že hra nenabízí volbu grafických módů a dává vám pouze jedinou možnost – 1080p a 60 fps. Podivné je i rozhodnutí, nezahrnout do hry anglický dabing, zvlášť když nadabovány jsou jen důležité rozhory, které jsou rozhodně v menšině. Citelně mi chyběla třeba i možnost uzamknout si cíl, zejména při používání pistolí, takže jsem mnohdy střílel do prázdna a nemyslím si, že to bylo vysloveně jen mou chybou. A podobných nedodělků nebo spíše neuspokojivě vyřešených věcí, jako jsou například loadingy při přechodech z ulice do budov, je bohužel víc. I proto si dovolím tvrdit, že Like a Dragon Ishin! je remaster, což ale automaticky snižuje očekávání a staví ho mnohem blíže k finální podobě titulu. Ten určitě není špatný a coby fanoušci už zřejmě hrajete, pokud ale s Like a Dragon teprve začínáte, doporučil bych vám vrátit se k tomuhle spin-offu až ve chvíli, kdy budete dostatečně zaháčkováni a budete ochotní odpustit věci, které se v opačném případě mohou zdát jako rozhodující, zda 1600 korun utratit, či nikoliv.
Další výpravný díl s poutavým příběhem, mnoha postavami a příjemným dějovým zasazením
Možnost nahlédnout na společenskou situaci na sklonku „samurajské“ éry v Japonsku
Prověřený soubojový systém, vycházející z původní hry, ovšem rozšířený o kartičky spolubojovníků i mimo mise pro Šinsengumi
Plejáda vedlejších úkolů, které jsou zábavné, bizarní a správně „yakuzovské“
Volnočasové aktivity sice nejsou tak propracované jako v moderních dílech, ale i v nich můžete trávit desítky hodin
Vybalancovaný poměr akce, příběhů, dialogů i odpočinku
Město Kjó dokáže zejména v noci navodit atmosféru jako v Kamuroču
Glosář termínů, který dodává chybějící kontext
Na první pohled jde spíše o remaster nežli remake
Z dnešního pohledu zastaralé technické zpracování, nekvalitní textury, rozdíly v podobě hlavních postav a NPC, loadingy a spoustu dalšího
Nemožnost zvolit si obrazový mód a absence očekávaných prvků zlepšujících hráčský zážitek, jako je například uzamknutí nepřátel
Některé mise jsou úmorné kvůli nutnému přebíhání po celém městě a narážením na další a další střety s nepřáteli
Vzhledem k povaze tohoto „HD remasteru“ a stáří původní hry poměrně vysoká cenovka
V případě Like a Dragon: Ihsin! se opět dostáváme do bodu, kdy musíme do jednoho hodnocení skloubit velmi povedenou hru a nepříliš dobře odvedenou předělávku. Pokud máte Like a Dragon rádi a Ishin jste si nezahráli proto, že jste se nechtěli pouštět do původní, jen pro Japonsko určené verze, určitě budete spokojení. Je však nutné vnímat tenhle remake - jak titul označují vývojáři - spíše jako remaster, který rozhodně neschová stáří předlohy. Po technické stránce už jde o silně nemoderní záležitost, která na některých místech opravdu nepůsobí dobře, pořád je to ale Like a Dragon, takže bez ohledu na chyby, nedostatky a absenci moderních prvků dostanete skvělý příběh, velmi dobrý konec, propracovaný soubojový systém a spoustu aktivit pro odreagování.
Vortex.cz používá soubory cookie, aby vám poskytl co nejrelevantnější výsledky tím, že si zapamatuje vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním všech souborů cookie. Můžete také v „Nastavení cookies“ poskytnout souhlas pro jednotlivé možnosti.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Soubory cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a jsou kategorizovány podle potřeby, jelikož jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Odhlášením se z některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Nezbytné soubory cookie jsou naprosto nezbytné pro správné fungování webu. Tyto soubory cookie anonymně zajišťují základní funkce a bezpečnostní prvky webu.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
__atuvc
1 year 1 month
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
__atuvs
30 minutes
AddThis sets this cookie to ensure that the updated count is seen when one shares a page and returns to it, before the share count cache is updated.
ss
1 year
This cookie is set by the provider Eventbrite. This cookie is used for the functionality of website chat-box function.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.
Cookie
Délka
Popis
dc
1 year
Cookie used to enable A/B testing within the website.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
__gads
1 year 24 days
The __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_129515720_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minutes
Hotjar sets this cookie to detect the first pageview session of a user. This is a True/False flag set by the cookie.
_hjFirstSeen
30 minutes
Hotjar sets this cookie to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether it was the first time Hotjar saw this user.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's pageview limit.
_hjIncludedInSessionSample
2 minutes
Hotjar sets this cookie to know whether a user is included in the data sampling defined by the site's daily session limit.
_hjTLDTest
session
To determine the most generic cookie path that has to be used instead of the page hostname, Hotjar sets the _hjTLDTest cookie to store different URL substring alternatives until it fails.
at-rand
never
AddThis sets this cookie to track page visits, sources of traffic and share counts.
browser_id
7 days
This cookie is used for identifying the visitor browser on re-visit to the website.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
GUC
1 year
The GUC cookie is set by Yahoo for Yahoo conversion tracking.
ibbid
session
Set by iBillboard, this cookie collects visitor information that becomes an ID string which can be used to target groups with similar preferences.
uid
2 months
This is a Google UserID cookie that tracks users across various website segments.
uu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements across websites.
uvc
1 year 1 month
Set by addthis.com to determine the usage of addthis.com service.
Reklamní soubory cookie se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookie sledují návštěvníky napříč webovými stránkami a shromažďují informace za účelem poskytování přizpůsobených reklam.
Cookie
Délka
Popis
A1S
session
This cookie is associated with Yahoo Search Analytics and is used for advertising purposes.
ab
1 year
Owned by agkn, this cookie is used for targeting and advertising purposes.
B
1 year
This Cookie is used by Yahoo to anonymously store data related to user's visits, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been loaded. This data helps to customize website content to enhance user experience.
CMID
1 year
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
CMPRO
3 months
CMPRO cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking, and for targeted advertising.
CMPS
3 months
CMPS cookie is set by CasaleMedia for anonymous user tracking based on user's website visits, for displaying targeted ads.
CMST
1 day
Casale Media sets this cookie to collect information on user behavior, for targeted advertising.
id
3 months
Set by Google DoubleClick, this cookie is used to create user profiles to display relevant ads.
IDE
1 year 24 days
Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
loc
1 year 1 month
AddThis sets this geolocation cookie to help understand the location of users who share the information.
mdata
1 year 1 month
This cookie is used by Media Innovation group and registers a unique ID to identify a visitor on their revisit, in order to show them relevant ads.
ov
1 year 1 month
This cookie is set by the provider mookie1.com. This cookie is used for serving the user with relevant content and advertisement.
TapAd_3WAY_SYNCS
2 months
TapAd sets this cookie for data synchronization with advertising networks.
TapAd_DID
2 months
TapAd sets this cookie to offer personalized content, social media features, and traffic analysis for its retargeting of online advertising.
TapAd_TS
2 months
TapAd sets this cookie to track users across devices to enable targeted advertising.
TDCPM
1 year
TDCPM cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
TDID
1 year
TDID cookie is set by Cloudflare service to store a unique ID that identifies a returning user's device which is then used for targeted advertising.
test_cookie
15 minutes
The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
tu
1 year
AdScale sets this cookie to target ads by registering the user's movements
across websites.
tuuid
1 year
The tuuid cookie, set by BidSwitch, stores an unique ID to determine what adverts the users have seen if they have visited any of the advertiser's websites. The information is used to decide when and how often users will see a certain banner.
tuuid_lu
1 year
This cookie, set by BidSwitch, stores a unique ID to determine what adverts the users have seen while visiting an advertiser's website. This information is then used to understand when and how often users will see a certain banner.
ut
1 year
Cookie used to analyse target groups and hold the number of website hits in various subject areas.
uuid
1 year 27 days
MediaMath sets this cookie to avoid the same ads from being shown repeatedly and for relevant advertising.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt.innertube::nextId
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
zuuid
1 year
This cookie contains an anonymous numerical identifier to identify the user in our system.
zuuid_lu
1 year
This cookie contains a numerical timestamp to store the last time the user was updated in the system.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.