Hot Wheels Unleashed, Milestone, Recenze Hot Wheels Unleashed

Hot Wheels Unleashed

Okouzlení pěknou grafikou a zábavným modelem rychle vyprchá kvůli nemastnému obsahu

Zdroj: Milestone
17. 10. 2021
Název: Hot Wheels Unleashed Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Recenzovaná verze: PlayStation 5 Žánr: , Datum vydání: 30. 9. 2021
Hot Wheels Unleashed

Vývojáři z italského studia Milestone nechali na krátkou chvilku ležet v šuplíku všechny své automobilové či motocyklové simulátory a pustili se do bláznivé arkády s licencí Hot Wheels. Vznikl z toho na první pohled velmi nespoutaný a pohledný titul, který mimo jiné láká hráče na dávku nostalgie. Licence Hot Wheels zaručuje použít nejen oblíbené plastové dílky výsledné autodráhy, ale pochopitelně i spoustu autíček zpracovaných s přiznanými nedostatky svých plastových předobrazů. Skočit do tak lákavé hry, navíc doplněné editorem tratí, se proto v prvních minutách skutečně rovná nirváně, jak jsme ale postupně během hraní kampaně i multiplayeru zjistili, trvanlivost tohoto zážitku není příliš dlouhá.

Důvodem je skutečnost, že Hot Wheels Unleashed nabízí pouze dva typy závodů. Vývojářům se také nepodařil prodat zajímavý rozměr hry, když se tratě vinou například kolem židlí, gaučů, kovových traverz a dalších předmětů ze skutečného světa. Rychlost závodů a perspektiva kamery totiž neumožňuje prostředí příliš docenit a středobodem tak zůstává plastová dráha a jediná forma power-upů, kterými jsou zrychlovací pásy či body. Ačkoliv nabízí Hot Wheels Unleashed zábavný jízdní model, variabilita mezi autíčky je malá, a to kvůli pouhé hrstce atributů, takže i to nakonec ve výsledku přispívá tomu, že za dvě tři hodiny už znáte hru skrznaskrz a už vás jednoduše nedokáže překvapit. Když se k tomu ještě přidá nevyvážená umělá inteligence a nepříliš motivující způsob lootboxů – byť za herní měnu bez jakýchkoliv mikrotransakcí – zůstává hezký obal s nepříliš uspokojivou náplní.

# arkáda # hot wheels # závody

Hot Wheels Unleashed

• Vyleštěná a líbivá grafika
  • Jízdní model a ovladatelnost
  • Obtížnost spočívající v překonávání autodráh
  • Editor tratí
  • Pouze 2 typy závodů
  • Nevyvážená umělá inteligence
  • Omezená variabilita autíček
  • Nedostatek sociálních nástrojů pro sdílení vytvořeného obsahu
  • Omezený způsob získávání nových aut pomocí loot boxů
Úvodní nadšení z návykové hratelnosti a vyleštěné grafiky je velmi rychle vystřídáno pocitem prázdnoty. Hot Wheels: Unleashed bohužel nenabízí dostatek smysluplného obsahu na všech úrovních a pracuje pouze s velmi plochým výběrem herních režimů a autíček.

1