Fall Guys: Ultimate Knockout, Devolver Digital, Recenze Fall Guys: Ultimate Knockout

Fall Guys: Ultimate Knockout

Nečekaný arkádový hit vzal útokem PS4 i PC. Překážkou může být jen nedostatek obsahu

Zdroj: Devolver Digital
Název: Fall Guys: Ultimate Knockout Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Recenzovaná verze: PlayStation 4 Žánr: Datum vydání: 4. 8. 2020

Už když jsme streamovali Fall Guys: Ultimate Knockout, cítili jsme, že se ze hry stane instantní hit. Netrvalo pak ani den, kdy se mohli vývojáři ze studia Mediatonic pochlubit statisíci hráči a začít řešit problémy, které jsou ale ve výsledku poměrně příjemné. Tedy to, jak rychle navýšit kapacitu serverů, aby se na každého dostalo. Překážky se navíc podařilo rychle odstranit a necelé dva týdny po vydání hry je kolem Fall Guys stále živo a komunita se baví. Spokojení jsme i my a výsledek nás potěšil z mnoha různých důvodů. Ať už je to veselá grafika, jednoduché ovládání, snadná pravidla nebo pestrost jednotlivých typů disciplín, Fall Guys je reklamou na to správné hraní a byla by velká škoda, kdyby se titul v budoucnu nedočkal postupného rozšiřování. Jedině tak může přežít a jedině tak si ho můžeme připomínat i dlouho po vydání. Má skvěle našlápnuto, i když to není úplně bez chyb.

Fall Guys: Ultimate Knockout

• Jednoduchý a velmi chytlavý soutěžní koncept
  • Líbivá grafika, které odpustíte i občasné glitche, spojené zejména s fyzikou
  • Snadná přístupnost, hry trvají jen chvíli a jsou velmi zábavné
  • Vhodné rozvrstvení běhacích, týmových i pomalejších disciplín
  • Některé týmové hry jsou poměrně nespravedlivé
  • Hra trpí na občasné technické problémy
  • Obsah, byť bohatý, se může při aktivním hraní rychle okoukat
Musíme se ptát, proč to nikoho nenapadlo dřív. Fall Guys je totiž absolutní zjevení, které dokazuje, že ty nejzábavnější hry bývají zpravidla i geniálně prosté. Stačí vám jedno tlačítko a pohyb analogovou páčkou, abyste došli až k vítězné korunce a přitom se nepřestanete usmívat od ucha k uchu, jako kdybyste sledovali zábavnou televizní soutěž. Oceňujeme vybalancovaný mix různých typů disciplín a přejeme si, aby jejich přísun nikdy neskončil. Právě skutečnost, že se Fall Guys rychle ohrají, je vedle drobných technických problémů a nespravedlnosti některých výzev zřejmě tím největším strašákem do budoucna.

4