Quantic Dream se chce v budoucnu věnovat Switchi

Quantic Dream se chce v budoucnu věnovat Switchi

Autoři Heavy Rainu či Detroitu si uvědomují sílu platformy. Starší hry zatím portovat nechtějí

Zdroj: Quantic Dream
26. 4. 2021

Francouzské studio Quantic Dream spojilo značnou část své existence se Sony a konzolí PlayStation. Ačkoliv stál tým designéra Davida Cage samostatně, výsledkem spolupráce byly exkluzivní tituly Heavy Rain, Beyond: Two Souls a Detroit: Become Human, které teprve nedávno vyšly také ve verzích pro PC. Důvodem byla snaha Quantic Dream posunout se dál, k čemuž si pomohli skrze prodej menšinového podílu čínské společnosti NetEase, který současně umožnil studiu rozběhnou vlastní vydavatelské aktivity. Budoucnost pak v novém rozhovoru pro magazín Nintendo Everything komentuje generální manažer Guillaume de Fondaumière, který potvrzuje, že PC nebude jedinou novou destinací her od Quantic Dream.

Ještě před dokončením Detroitu začala společnost pociťovat touhu osamostatnit se a hlavně oslovit ještě větší publikum.

„Partnerství se Sony mezi lety 2006 a 2018 jsme si opravdu užili. Vývoj pro jednu specifickou platformu nám umožnil soustředit se na vylepšování našich příběhových technik, nástrojů a technologií, které jsou pro přirozené splynutí hratelnosti s vyprávěním a filmovostí,“ vzpomíná na minulá léta Fondaumière. Ještě před dokončením Detroitu ale podle jeho slov začala společnost pociťovat touhu osamostatnit se a hlavně oslovit ještě větší publikum, což se zmiňovaným vydáním známého tria her na PC určitě podařilo.

Další kroky by pak podle generálního manažera Quantic Dream měly vést přes další platformy, kam můžeme vedle Xboxu započítat i Switch. Poprvé si s konzolí od Nintenda potykali vývojáři během přípravy speciální režisérské verze titulu Sea of Solitude, s níž pomáhali studiu Jo-Mei Games. Od toho prý už byl jen krůček k tomu, počítat s vydáním další hry právě na tuto platformu, což podle Fondaumièra podtrhuje i skutečnost, že spoustu členů týmu Switch vlastní a rádo na něm hraje. „Nintendo s Quantic Dream komunikovalo už v minulosti, takže můžeme navázat a velmi rychle začít spolupracovat,“ vysvětluje generální manažer.

Bohužel ale nedokázal redaktorům zmiňovaného magazínu potvrdit, zda se na Switchi mohou objevit předchozí tituly studia, byť to kategoricky neodmítnul. Fondaumière pouze uvedl, že momentálně neexistují žádné konkrétní plány a filmově střižené adventury Davida Cage zůstávají prozatím dostupné pouze na PlayStationu a PC. Vydáním příštích her ale vůbec nic nebrání a Fondaumière v závěru podtrhuje i fakt, že Switch je jednou z nejprodávanějších konzolí posledních let, takže by i z obchodního hlediska nedávalo smysl, kdyby se jí vyhýbali.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru