Dying Light 2: Stay Human, Techland, První DLC pro Dying Light 2 nemusí příběhově navazovat

První DLC pro Dying Light 2 nemusí příběhově navazovat

Techland chystá víc obsahu, než původně zamýšlel. Rozvíjení dějové linky přijde až později

Zdroj: Techland
24. 3. 2022
Název: Dying Light 2: Stay Human Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , , , Datum vydání: 4. 2. 2022

Ačkoliv museli hráči čekat na vydání Dying Light 2 od jeho oznámení na E3 2018 více než tři a půl roku, trpělivost se očividně vyplatila. I přes to, že hra nedorazila bez chyb, dokázala krátce po svém uvedení oslovit přes 3 miliony zájemců a podle hlavního designéra hry Tymona Smektały toto číslo neustále roste. „Dalo nám to opravdu zabrat, ale jsme rádi, že je hra venku a vnímáme pozitivní zpětnou vazbu, kterou nám komunita dává,“ řekl designér v novém rozhovoru pro magazín Game Informer, který se soustředí na další podporu Dying Light 2 prostřednictvím nového obsahu. V tomto ohledu už vývojáři dopředu slibovali DLC, o nichž jsme se sice prozatím nedozvěděli nic konkrétního, ale Smektała poodhalil alespoň vizi Techlandu a naznačil, že první příběhové DLC nemusí navazovat na událostí základní hry a rozvíjet je.

Podle designérových slov si vzal celý tým po vydání hry pauzu, ale v těchto dnech se už vrací k práci na rozšíření, která by měla vyplnit předem stanovený 5letý plán. Smektała navíc připouští, že Techland toho nakonec pro Dying Light 2 vytvoří víc, než se původně plánovalo, čímž chce přirozeně navázat na úspěšný přístup k prvnímu dílu. „Jedním z důvodů je, že jsme patrně objevili vzorec založený na dobrém vztahu s naší komunitou, spolupráci a podpoře,“ říká Smektała. Zmiňuje i přesvědčení, že pokud vývojáři vytvoří dostatek kvalitního obsahu navíc, komunita zůstane početná, což se projevilo dřív a nálada v týmu má být pozitivní i ve spojitosti s pokračováním. „Hodně jsme vyrostli jako organizace i jako studio. Díky tomu lépe rozumíme svému řemeslu a přivedli jsme do svých řad spoustu nových lidí,“ říká první muž vývoje s odkazem na zkušené kolegy z nejrůznějších koutů herního odvětví.

Je třeba myslet na všechny hráče a na takový druh obsahu, který vyhoví různým potřebám, říká hlavní designér hry.

Pokud se ale ptáte, na čem přesně bude Techland pracovat, jako první se nabízí často zmiňované věci typu New Game Plus, fotomód nebo další obtížnosti. Podle Smektały jde o prvky, o které si komunita řekla hlasitě už krátce po vydání hry a ubezpečuje tudíž, že již brzy budou podobné věci do Dying Light 2 přidávány. Zároveň ale potvrzuje, že se tým bude snažit uspokojovat všechny části komunity a jednotlivé updaty či přídavky budou dostatečně rozmanité. „Je třeba myslet na všechny hráče a na takový druh obsahu, který vyhoví různým potřebám,“ dodává. První rok tak bude zaměřen na online složku, na obsah pro jednoho hráče i na ty, kteří by chtěli další část příběhu, u které se Smektała trochu zastavil. „Nechceme upadnout do opakující se šablony, kdy by naši hráči tak nějak dopředu tušili, co od nás mohou očekávat,“ říká designér a přiznává, že i on si prochází nejrůznější fanouškovské teorie, jak by se mohl příběh hry dále odvíjet. „Tyto úvahy nemířily přesně na cíl,“ poznamenal vývojář a přímo uvedl, že první příběhové rozšíření nebude rozvíjet v hlavní hře ukončenou část příběhu.

„Každý, kdo dohrál Dying Light 2 ví, že příběh končí několika definitivními volbami. Ty jsou samozřejmě na hráči, ale zanechávají hlavního hrdinu Aidena a jeho spojence i nepřátele na zajímavých místech,“ říká Smektała. Pokračování těchto linek se ale Techland momentálně vyhýbá a zaměřuje se na příběh, který stojí bokem od hlavních událostí. V budoucnu ale může tým začít přidávat i takové části, které se staly po konci hry, pro což existuje už několik nápadů, které Smektała hodnotí jako slibné a zajímavé. Nemůže se rovněž dočkat, až budou moci hráči začít zjišťovat něco víc z těchto nápadů, ať už se vztahují k příběhovým rozšířením nebo novému obsahu obecně. Dokonce připouští, že některé z nápadů mohou být trochu netradiční, ale i v těchto případech je celý tým zvědavý, co na ně řekne komunita a jak si novinky ve hře užije.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru