Project Scarlett bude mít mechaniku

K tomu Microsoft slibuje plnou kompatibilitu se současným příslušenstvím

12. 6. 2019

Bližší představení prvních detailů Project Scarlett, tedy další generace konzolí Xbox, upoutalo velkou pozornost hráčů po celém světě, nicméně vydání konzole je ještě dost  daleko. I tak se ale dodatečně dozvídáme další zajímavé střípky, které naznačují, jakým směrem se vývoj konzole ubírá a s jakými myšlenkami k projektu Microsoft přistupuje.

Už včera jsme se kupříkladu dozvěděli o tom, že Microsoft končí s přidáváním dalších titulů do programu zpětné kompatibility pro Xbox One. Vedle toho ale nyní výrobce avizuje, že naopak kompatibilní bude s novou generací konzole současné příslušenství. Tedy například ovladače, což se určitě hodí, jelikož E3 konference navíc přinesla odhalení i druhé verze ovladače Xbox Elite. Hráči se tedy nemusí obávat toho, že by tento exkluzivní gamepad měl mít omezenou životnost.

Dá se očekávat, že současná situace s několika variantami na trhu bude aktuální i s novou generací

Microsoft zároveň potvrdil, že Project Scarlett bude obsahovat mechaniku a přístup “all-digital” tedy ještě zřejmě nebude na programu dne, byť k tomu Microsoft i ostatní hráči na trhu dlouhodobě směrují. Připomenout v tuto chvíli lze nedávné představení zlevněné konzole Xbox One S bez instalované mechaniky. A vzhledem k tomu, že se již dříve hovořilo o “rodině” konzolí Scarlett, tak se dá očekávat, že současná situace s několika variantami na trhu bude aktuální i s novou generací.

Přítomnost mechaniky potvrdil sám Phil Spencer v rozhovoru pro web GamesIndustry.biz. Spencer zdůraznil, že Microsoft si zakládá na právu volby, jak budou hráči využívat nabízené služby. A do toho spadá i možnost vybírat si, jakou formu distribuce hráči zvolí. Fyzické nosiče díky tomu mají být pevnou součástí firemní politiky i do budoucna. A pro zajímavost – stejně k situaci slibuje přistupovat i Sony v případě své další konzole.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru