2XKO (Project L), Riot Games, Project L od Riot Games je bojovka se šampiony z LoLka

Project L od Riot Games je bojovka se šampiony z LoLka

Vývojáři podrobně představili grafiku, souboj, ovládání i některé z ovladatelných hrdinů

Zdroj: Riot Games
21. 11. 2021
Název: 2XKO (Project L) Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Kolem vývojářů z Riot Games a jejich projektů je v poslední době živo. Vyšly hned dva tituly pod hlavičkou labelu Riot Forge – Ruined King a Hextech Mayhem, na dalších se pracuje a nezahálí ani hlavní vývojářská větev přímo v Riotu. Dáme-li stranou neustálé udržování League of Legends, na stole byly delší dobu tři tajemné projekty s jednoduchými kódovými označeními – A, F a L. První z nich, tedy stylizovaná kompetitivní taktická střílečka, je pochopitelně Valorant. Druhý zmiňovaný projekt je dosud neoznámen a hráči v něm budou hledat rozmanité způsoby, jak se s přáteli pohybovat světem Runeterry. A nakonec projekt L, který je bojovkou z univerza League of Legends. Vágní příslib a kratičký záběr na hru poskytli vývojáři už před několika lety, od té doby ale bylo kolem projektu ticho, což se nyní mění díky novému videu a blogovému příspěvku, které odtajňují základní myšlenky i velmi specifické detaily téhle 2D bojovky.

Videem provádí Tom Cannon, výkonný producent projektu L, spolu se svým bratrem Tonym, který je pro změnu technickým ředitelem. Hned v úvodu vysvětlují, že hra je ještě příliš vzdálená na to, aby mohl zaznít byť jen přibližný termín vydání, proto není na místě očekávat, že by hra dorazila už v příštím roce. Na druhou stranu to ale vývojářům nebrání v informování o fungování hry či schopnostech některých šampionů, kteří budou přirozeně kopírovat line-up z League of Legends. Projekt L bude tag-team bojovkou, ve které se budete spoléhat vždy na dva hrdiny. Cílem je mít na konci hru, která je na pohled přitažlivá, rychlá v soubojích a nabízí hráčům možnost, jak si ji pomocí některých prvků ohnout kýženým směrem. Hra by měla v ideálním případě fungovat dlouhé roky, takže už nyní lze počítat s postupně přidávaným obsahem, stejně jako s dostatečnou nabídkou útoků a komb určených k prozkoumávání a postupnému ovládnutí.

Co se týče ovládání, Projekt L prý nemá na hráče klást takové nároky jako si žádají jiné bojovky. Hra by měla být přístupnější a nastavit obtížnost tak, aby se zvyšovala plynule a všichni se stačili adaptovat. Současně by to ale nemělo znamenat zhloupnutí hry, kterého se mohou hráči obávat – naopak, Projekt L by měl nabídnout dostatek vyžití i zkušeným harcovníkům nebo zkrátka těm, kdo investovali dostatek hodin do souznění s vybraným hrdinou a popisovaným plynulým způsobem dokráčeli až na mistrovskou úroveň. „Tohle není o vývoji hry, kde se z nových hráčů stanou profíci, ale o zpřístupnění zábavy na všech úrovních hráčských schopností,“ vysvětluje Tom Cannon.

Pak se vývojáři přesouvají k designu jednotlivých postav, které budou pro fanoušky League of Legends na první pohled jasně rozpoznatelní. Lidé z Riot Games ale pro ně museli vymyslet řadu nových útoků a pohybů, aby vše odpovídalo bojovkovému žánru, takže i na hráče League čeká spoustu překvapení a novinek. Jako příklad si pro video vypůjčili Ekka – může napravit svou chybu tím, že v kritický okamžik vrátí čas o několik sekund nazpět, případně se může spolehnout na svůj speciální výpad Chrono Strike, který udělí nepříteli velké poškození, případně zafunguje dobře jako ukončení probíhajícího komba. Právě útoky Chrono Strikem budou vytvářet za Ekkem jeho časové stíny, k nimž se lze přetočením času vrátit, a to i během multiplayeru. Jak je ve videu patrné, díky manipulaci s časem lze zdvojnásobit některý z útoků a pořádně protivníka překvapit.

V Riot Games si jsou ale plně vědomi, že pokud má Projekt L uspět, musí mít bezchybný multiplayer, takže momentálně společnost investuje do zpracování net kódu a vybudování dostatečně robustní infrastruktury, která všem zájemcům o hru poslouží bez výpadků a jakýchkoliv problémů. Na druhou stranu, s přihlédnutím k Valorantu, ale hlavně League of Legends, speciálně Riot Games ví, co dělá a alespoň prozatím nejsou žádné pochyby stran plynulosti online hry na místě. Uvidíme tedy, jak se bude Projekt L rýsovat a posouvat blíž ke svému vydání, a to prostřednictvím dalších aktualizací, blogů a videí, které vývojáři přislíbili na rozdíl od uplynulých let vydávat pravidelněji.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru