Problémy s Joy-Cony zřejmě nelze jednoduše vyřešit

Nintendo odkazuje na stránky podpory, české zastoupení nabízí reklamaci, nebo servis

Zdroj: Nintendo
23. 7. 2019

Pokud jste sledovali náš včerejší novinkový souhrn, zřejmě vám neušla informace, že americká právní firma CSK&DS chystá žalobu na americkou divizi společnosti Nintendo kvůli problémům spojeným s tzv. Joy-Con driftem. Jde o známou a soudě dle množících se ohlasů také o velmi častou závadu analogových páček ovladačů konzole Nintenda Switch, která způsobuje nežádoucí pohyb, aniž by se páček kdokoliv dotýkal. Zmiňovaná právní firma proto v těchto dnech shromažďuje informace od poškozených majitelů konzole a chce situaci řešit soudní cestou. Jedním z důvodů byla i skutečnost, že Nintendo až dosud na stížnosti majitelů Switche nereagovalo, přístup se však zřejmě pod hrozbou soudu částečně mění.

„Na vytváření kvalitních produktů a jejich soustavné vylepšování jsme v Nintendu hrdí. Zároveň jsme si vědomi nedávných zpráv o tom, že ovladače Joy-Con nefungují správně. Chceme, aby si naši zákazníci užili s Nintendem Switch zábavu, a pokud něco nefunguje, doporučujeme jim, aby navštívili stránky podpory,“ odpověděli zástupci Nintenda na dotaz Kotaku. Sami určitě cítíte, že nejde o bůhvíjak vstřícnou odpověď a pravděpodobně vás nepřekvapí, že na druhý dotaz Kotaku – zda se chystá nějaká náprava – Nintendo vůbec neodpovědělo. Na druhou stranu nelze zamlčet, že byly Nintendem zmiňované stránky podpory 19. července aktualizovány a hned v úvodu jsou vypíchnuté právě aktuální problémy. K dispozici je návod na kalibraci ovladačů, instalaci posledního firmwaru a další ryze softwarová řešení. V případě, že ani jedna z nabízených možností nefunguje, pak mají majitelé poslat ovladače k reklamaci.

Oprav si sám...

Vzhledem k tomu, že se o problému mluví velmi často a postihuje značnou část majitelů Switche, vyskytla se i řada více či méně pochybných návodů, jak závadu odstranit doma. Ačkoliv tento postup nedoporučujeme a neneseme žádnou odpovědnost za případné další poškození vaší konzole, můžeme vás odkázat na tento videonávod, který je přesný, pečlivý a v záplavě jiných "zaručených" postupů působí velmi věrohodně.

Vzhledem k tomu, že problémy logicky postihují také hráče v České republice – v komentářích pod včerejším novinkovým souhrnem se ozvala řada z vás – oslovili jsme společnost ConQuest, distributora Nintenda v Česku a na Slovensku. „Naše stanovisko jakožto distributora samozřejmě odpovídá reakci společnosti Nintendo pro portál Kotaku. Pokud uživatelé Nintenda Switch mají jakýkoliv technický problém s konzolí, doporučujeme běžný reklamační postup u obchodu, kde konzoli zakoupili, případně kontaktovat naše oficiální servisní středisko,“ říká zástupce ConQuestu. Můžeme vás proto odkázat na oficiální web Mojenintendo.cz, kde jsou v sekci kontaktů k nalezení emailové adresy i telefonní čísla, na která se můžete v případě problémů obracet.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím