Příští rok vyjde nový Battlefield a Need for Speed

Příští rok vyjde nový Battlefield a Need for Speed

EA potvrzuje nejméně 6 next-gen titulů do března 2022. Vylepšení dostanou i Squadrons

Zdroj: Electronic Arts
6. 11. 2020

Shodně jako řada dalších herních společností, také Electronic Arts vedlo před několika hodinami rozpravu se svými investory nad finančními výsledky v uplynulém čtvrtletí. Pro Electronic Arts jde o druhý kvartál finančního období 2021, během kterého vyšla jen hrstka titulů jako UFC 4, Madden NFL 21, Rocket Arena nebo DLC s námětem Hvězdných válek pro The Sims 4. V porovnáním se stejným obdobím loňského roku tak byly tržby nižší o přibližně 200 milionů a zastavily se na hodnotě 1,1 miliardy dolarů. Zajímavější je proto výhled do budoucna, konkrétně do celého příštího fiskálního roku, běžícího od dubna 2021 až do března 2022, ve kterém podle šéfa společnosti vydá EA šest next-gen titulů, včetně Battlefieldu a Need for Speed.

„Plánujeme ve finančním období 2022 vydat nejméně šest her pro nové konzole. Budou zahrnovat nový díl Need for Speed, který zaznamená ohromující posun ve vizuálním zpracování. Pracuje na něm studio Criterion, které se zasloužilo o jedny z nejlépe hodnocených přírůstků do této série,“ chválí své zaměstnance Andrew Wilson. Co se týče Battlefieldu, vyzdvihuje zejména rozměr hry, v podání EA prý dosud neviděný, a slibuje také viditelný posun celé vize v duchu nové generace. Hra je podle Wilsona momentálně podrobována internímu testování, na které přichází pozitivní ohlasy, a počítá se s jejím vydání v období vánočních svátků 2021. Naznačil nicméně, že hra už mohla být potenciálně připravena letos, v EA se však rozhodli z blíže neuvedených důvodů poskytnout vývojářům z DICE rok navíc.

Co se týče dalších titulů, EA se soustředí zejména na komunikaci ohledně vylepšení stávajících titulů pro nové konzole. V souhrnném článku vymezuje, že ze sportovních her dostanou extra péči FIFA 21, resp. Madden NFL 21, a to 4. prosince. Ostatní sportovní tituly budou pochopitelně také hratelné na PS5 a Xbox Series S | X, ovšem pouze v režimu zpětné kompatibility. Dále se svého vylepšení dočká hra Star Wars: Squadrons, která dostane na obou nových Xboxech dva režimy zobrazení. Na slabším Series S poběží Squadrons ve 1440p a 60 fps s možností přepnout na dynamické rozilšení do stejné výše, ale s odměnou v podobě 120 fps. Výkonnější Series X pak zvládne to samé ve smyslu frekvence snímků za vteřinu, ale v rozilšení až 4K. Na PlayStationu 5 poběží Squadrons ve stejném rozlišení a se stejným počtem snímků jako na PlayStationu 4, nicméně i zde bude hra vycházet stejně jako na Xboxu Series z vylepšeného modelu světla, ovlivňující i výslednou podobu hry.

S vylepšením může dále počítat také Apex Legends – na obou nových konzolích dojde k navýšení rozlišení až na hladinu 1440p s tím, že další, formální vylepšení hry dorazí v průběhu příštího kalendářního roku. V duchu podobných úprav pak postupují lidé z EA také v případě šest let starých The Sims 4, které poběží na next-genu rychleji a plynuleji díky SSD a hardwaru obecně. Stejně jako zástupci EA pak ještě jednou připomínáme – i vzhledem k četným dotazům na toto téma – že drtivá většina her z předchozí generace na nových konzolích funguje alespoň v režimu zpětné kompatibility a když už je řeč o next-gen upgradech, ve převládajícím počtu případů budou tyto dostupné zdarma.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru