Délka hry bývá pro mnoho hráčů rozhodujícím faktorem při koupi. Mnozí zkrátka chtějí za své peníze co nejvíc obsahu a nejinak tomu jistě bude i v případě Cyberpunku 2077. Quest designér Patrick K. Mills z týmu CD Projekt RED ale varoval, že i když bude ambiciózní RPG rozsáhlé, v porovnání se třetím Zaklínačem odejde ve smyslu délky poraženo. I když to nemusí všechny potěšit, Cyberpunk 2077 má být skutečně kratší záležitostí, Mills ale hovoří pouze o základní příběhové kampani. My přitom ze všech dosavadních informací víme, že vývojáři při tvorbě megapole Night City chystají obrovský živoucí svět, který bude napěchovaný řadou menších příběhů a aktivit. Z toho jednoduše vyplývá, že odbočit od hlavní příběhové linky a věnovat se jiným aktivitám bude nejen snadné, ale pravděpodobně i celkem časté. CD Projekt RED zároveň slibuje větší provázanost úkolů, a tak se může klidně stát, že některé vedlejší mise povedou k dalším misím a ty zpětně ovlivní běh hlavní příběhové linky.
Slova o délce příběhové linky padla ve streamu, který následoval po posledním díle pořadu Night City Wire. Na tuto konkrétní poznámku následně upozornili uživatelé na fórech ResetEra. Ve streamu zazněl kromě výše uvedené informace také důvod zkrácení příběhové linky. A ten může některým možná připadat překvapivý. „Příběh je v Cyberpunk 2077 o něco kratší než ve třetím Zaklínači. Dostali jsme totiž spoustu stížností na to, že Geraltovo dobrodružství je ve skutečnosti až příliš rozvleklé,“ řekl ve streamu Patrick Mills. „A když se zpětně ohlédneme na čísla, nalezneme ohromné množství lidí, kteří se ve hře dostali skutečně dost daleko, ale ani oni neviděli závěrečné titulky. Chceme, aby hráči prošli celý příběh, takže jsme kampaň zkrátili, ale i tak je obsahu ve hře dost,“ dodal ještě Mills a ubezpečil hráče, že i přes dokončenou kampaň budou mít hráči v Cyberpunku stále co dělat. Třetí Zaklínač dle serveru HowLongToBeat nabídl kampaň o průměrné délce 51,5 hodin, úplné dokončení hry a vyzobání i vedlejšího obsahu pak hráčům zabralo v průměru necelých 180 hodin.
Sluší se rovněž připomenout, že již v minulosti CD Projekt RED přislíbil větší motivaci k opětovnému hraní. To přímo souvisí například už se samotným startem hry, který má několik variant v závislosti na tom, jakou postavu si hráči zvolí. Zde doporučujeme návrat k souhrnu ze druhého dílu Night City Wire. Cyberpunk 2077 vychází 19. listopadu na současné konzole a na PC. Hra bude automaticky a bez příplatku dostupná i na nových konzolích, kde se později dočká rovněž bezplatného upgradu, který využije výkonu next-gen konzolí. A vedle toho by hra měla ještě do konce roku dorazit i na Stadii.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Kolikrát už i první boss odfiltruje desítky pct. hráčů.
Jinak nedohrávání her do konce není problém jen u W3, tohle se děje u všech her všech žánrů a rozsahu (stačí se podívat na klesající procento získaných storyline trofejí) dlouhé roky a nepochybně se to stane i u CP2077, ať už bude dlouhý jakkoliv (byť samozřejmě ten podíl „nedohranosti“ může být jiný než u W3).