Armored Core VI: Fires of Rubicon, Bandai Namco Entertainment, Potvrzeno, Armored Core VI vyjde 25. srpna

Potvrzeno, Armored Core VI vyjde 25. srpna

Bandai Namco reaguje na spekulace. K dispozici je také náležitě výbušný gameplay trailer

Zdroj: Bandai Namco
27. 4. 2023
Název: Armored Core VI: Fires of Rubicon Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: Datum vydání: 25. 8. 2023
Armored Core VI: Fires of Rubicon

Vývojáři z FromSoftware spolu s vydavatelskou společností Bandai Namco potvrzují, že Armored Core VI: Fires of Rubicon skutečně vyjde 25. srpna letošního roku. Je to mnohem dřív, než mohli mnozí hráči očekávat, ale v souvislosti s nedávnými úniky jsme už začali poměrně brzké datum uvedení považovat za stále více pravděpodobné. Spekulace ostatně šířil magazín Insider Gaming známého Toma Hendersona, který se většinou spoléhá na velmi dobré zdroje, a jak je patrné, nemýlily se ani v tomto případě. I proto, že hra dorazí na vějíř platforem, pro prezentaci využívají zástupci FromSoftware kanály společností Sony i Microsoft, kde se jednak objevily první rozsáhlé gameplay ukázky, ale i výpis prvních detailů a novinek oproti předchozím hrám.

Na stránkách portálu Xbox Wire i na  blogu PlayStationu mluvili redaktoři s producentem Josunorim Ogurou a game directorem Masaruem Jamamurou, kteří odhalili základní koncept za hrou a promluvili o vybraných detailech. Předně je nutné opět zdůraznit, že Armored Core není po vzoru současných her od FromSoftware soulslike záležitostí, z druhé strany to ale neznamená, že by se titul nesoustředil na boj, resp. nechtěl hráčům nabídnout dostatečnou výzvu a vyžití. V Armored Core VI budeme hrát za augmentacemi vylepšeného žoldáka, který pilotuje obrovského a přizpůsobitelného mecha. To určuje tempo a vlastně i celkovou strukturu hry, hráči se ale mohou těšit na přesné ovládání a tuhé nepřátele.

Pokud jste dosud se sérií nepřišli do styku, nemělo by to v zásadě ničemu vadit. Fires of Rubicon bude vyprávět zcela nový příběh, konkrétně o planetě Rubicon 3, na které byl objeven silný zdroj energie pojmenovaný Korál. Jak ovšem upozorňuje game director, nepředstavujte si ho jako dekoraci do akvárií s pestrobarevnými rybkami – místní Korál je extrémně výbušný a už před mnoha lety způsobil obrovskou katastrofu, která celou planetu téměř sežehla. O Korál se ale dodnes válčí, a právě součástí téhle války se – ať už chcete, nebo ne – stanete i vy. „Myslím, že by se hra dala považovat za restart, ale rád bych jen řekl, že se snažíme využít všechny naše zkušenosti, které jsme získali během vývoje předchozích her, a zároveň zachovat základní aspekty toho, co dělá Armored Core skvělou záležitostí,“ dodal pak Josunori Ogura.

Ve velké míře se bude jednat o možnost výrazně upravovat vlastního mecha nebo si dokonce postavit úplně nového. K dispozici budou nejrůznější konfigurace horních a dolních končetin, hlav i těl a chybět nebudou ani mocné zbraně. Hráči tak budou moci nejen zkoušet najít co nejefektnější kombinace, ale také zahrnout výbavu, která nejlépe odpovídá jejich stylu a učinit si hraní co nejpříjemnější. Zdá se navíc, že vývojáři z FromSoftware jsou na systém úpravy mechů opravdu velmi pyšní a nechtějí se v něm omezit jen na nasazování prvků s nejlepšími statistikami a atributy. „Chceme, aby se změny v úpravách odrazily v pocitu z hraní, jak nejvíce je to možné,“ říká Jamamura a uvádí i několik základních příkladů. Například pokud zvolíte dolní končetiny z třídy tank, budete moci třeba driftovat v zatáčkách při rychlém pohybu. To stejné pak platí o zbraních – nejde jen o statistiky, ale samozřejmě i o typ zbraně, který ovlivňuje například zpětný ráz nebo přesnost na větší vzdálenost.

Co by mělo být rovněž důležité, je rychlé přepínání ze střeleckého módu do režimu pro souboj na blízko. Příslušná schopnost se jmenuje Assault Boost, pomocí které budete moci rychle překonat kratší vzdálenost k protivníkovi a zaútočit na něj přímo, železo na železo, ocel na ocel. Jak odhalil producent, hra bude počítat s řetězením útoků i kombinováním zásahů na blízko i na dálku. To vše pak bude samozřejmě možné použít i v soubojích s bossy, které by ale neměly za každých okolností plnit roli nějakých mezníků ve hře. Podle vedoucího vývoje čekají hráče i klidnější mise, v nichž bude například nutné něco prozkoumat či oskenovat, na což by akce chtiví hráči souslike her měli myslet. Na každý pád působí Armored Core VI skvěle, dynamicky, ale i těžkotonážně, a v kombinaci s líbivou grafikou i pěkným hudebním doprovodem jde určitě rázem o jedno z největších lákadel roku.

# akční # budoucnost # japonské # mecha # sci-fi

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru