Need for Speed Unbound, Electronic Arts, Pokračování Need for Speed se odkládá na příští rok

Pokračování Need for Speed se odkládá na příští rok

EA prý potřebuje využít kapacity Criterionu na vývoj Battlefieldu 6. Za vše může pandemie

Zdroj: Electronic Arts
1. 3. 2021
Název: Need for Speed Unbound Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 2. 12. 2022

Závěr dne nepřináší dobré zprávy pro fanoušky závodní série Need for Speed. Bez ohledu na příslib z loňského listopadu, že ve finančním období 2022 dorazí nový díl, teď zástupci Electronic Arts oznamují změnu. Titul, který vzniká ve studiu Criterion Games byl odložen, a to ze dvou na sobě závislých důvodů. Tím první jsou problémy, které vyvolala pandemie koronaviru, tím druhým pak skutečnost, že DICE údajně nestíhají dokončovat Battlefield 6 a právě kapacity Criterion Games budou do vánoční sezóny potřebovat.

Dělat hry z domova není nic snadného a v DICE už jsou trochu unavení,“ říká ředitelka studií EA Laura Miele.

„Battlefield se skvěle rýsuje, tým pracuje neuvěřitelně tvrdě, znát to bylo zejména loni. Jenže ano, pracujeme z domu, což je velmi obtížné. Dělat hry z domova není nic snadného a v DICE už jsou trochu unavení,“ říká ředitelka studií EA Laura Miele. Právě nasazení Criterionu proto má tuto situaci částečně řešit a zaručit, že další Battlefield bude ve formě. „Takové rozhodnutí jsme samozřejmě nemohli učinit, aniž bychom o tom nejprve nemluvili s Criterion Games a nevyřešili, jaký vliv mohou mít na Battlefield,“ vysvětluje Miele a připomíná, že autoři Need for Speed už dříve pomáhali DICE s Battlefrontem a podepsali se pod battle royale režim Firestorm v Battlefieldu V.

Jedním z dalších důvodů, proč se nakonec v EA rozhodli pozdržet vývoj a vydání Need for Speed, je také akvizice Codemasters, díky které by neměla být o závodní tituly nouze. Pokud se plány nezměnily, počítáme přinejmenším s dalším ročníkem F1, je však možné, že závodních her vyjde víc. Miele pak v závěru svého vyjádření pro Polygon uklidňuje, že Need for Speed zůstávají v hájemství Criterionu a získání elitních vývojářů z Codies na tom nic nemění. „Cokoliv, co se týká NFS, je zodpovědnost Criterionu. Věci jdou vždy přes ně, aby o všem věděli. Jsou majiteli značky,“ uzavírá ředitelka studií.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru