Uplynulo 10 let od vydání Alien: Isolation od studia Creative Assembly a společnosti Sega, což vývojáři nenechali bez povšimnutí. Ba co víc, kromě poděkování fanouškům a hráčům za jejich projevy nadšení i děsu, které dávali najevo v uplynulých letech, a pohlédnutí zpět do minulosti si připravili na závěr zprávy i velice příjemné oznámení – pokračování Alien: Isolation je oficiálně ve vývoji, i když zatím teprve v rané fázi. Vzkaz fanouškům a potvrzení nové hry navíc pochází přímo od Alistaira Hopea, jenž se coby creative director zasloužil už o první díl.
An ‘Alien: Isolation’ sequel is in early development pic.twitter.com/B3UQfZtFbq
— Dexerto (@Dexerto) October 7, 2024
„Našim fanouškům po celém světě,“ začíná v první řadě děkovný příspěvek, „je těžké uvěřit, že je to už 10 let, co jsme se vydali na cestu s vydáním Alien: Isolation. Když jsme začali vyvíjet Alien: Isolation, řídili jsme se jedinou zásadou: stvořit skutečně autentický zážitek, který se vrátí ke kořenům série Alien – nový příběh zachycující atmosféru a hrůzu původního mistrovského filmu z roku 1979,“ pokračuje Hope a dodává, že bylo neuvěřitelné být svědky nadšení i křiku fanoušků a toho, jak čelili vetřelci a jak se titul dostával k hráčům po celém světě, přičemž jim tohle všechno bylo odměnou. „Byl to projekt snů, který k životu přivedl skvělý tým, a přijetí, které jste mu v průběhu let věnovali, je mimořádné. U příležitosti 10. výročí se zdá být vhodné dát na vědomí, že jsme vaše volání slyšeli jasně a zřetelně. Dnes mohu jménem týmu s potěšením potvrdit, že pokračování Alien: Isolation je v rané fázi vývoje,“ oznámil Alistar Hope.
Zatím nebyly sdíleny žádné další podrobnosti, nicméně už samotné oznámení nepochybně potěší řadu fanoušků, kteří si tento značně děsivý počin z roku 2014 oblíbili a v pokračování doufali dlouhé roky. „Těšíme se, že se s vámi podělíme o další podrobnosti, až budeme připraveni. Ještě jednou vám děkujeme,“ dodal na závěr Hope.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Tvůrci pouze konstatovali reálný stav z dostupných herních dat, že procentuální podíl dohrání byl u hráčů nízký = to není přiznání problému, protože to není problém na straně tvůrců hry.
Z Alien: Isolation bylo cítit srdíčko. Proto pochybuji, že ono oznámení bylo jen konstatováním a autory z Creative Assembly nemrzelo, že se jejich příběh nedočkal naplnění u tak významného podílu hráčů. Respektive, že si z této zkušenosti nevezmou ponaučení do tvorby druhého dílu.
Teď ještě aby IGN nedalo recenzi tomu šaškovi, kterej dal Isolation 5.9 a úplně tu hru tehdy během releasu pohřbil.