Mafia: Definitive Edition, 2K Games, Podívejte se na mapu Lost Heaven z remaku Mafie

Podívejte se na mapu Lost Heaven z remaku Mafie

Autoři popisují, jak se změnilo oblíbené město. Celý svět bude otevřený a bez loadingů

Zdroj: Hangar 13
30. 7. 2020
Název: Mafia: Definitive Edition Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 25. 9. 2020

I tento týden se vývojáři ze studia Hangar 13 podělili o nějaké novinky na konto remaku Mafie. Nový příspěvek na oficiálním webu se věnuje městu Lost Heaven, jeho tvorbě i odlišnostem. Samotní autoři říkají, že za 18 let se změní každé město a jejich fiktivní metropole není žádnou výjimkou, ačkoli na rozdíl od skutečnosti v tomto případě transformace nesouvisí s růstem populace, jejím stárnutím ani změnou architektury. “Ty výrazné rozdíly mezi Lost Heaven z roku 2002, kdy poprvé vyšla původní hra Mafia, a tím, jak město vypadá dnes, spočívají v designérských rozhodnutích zaměřených na hratelnost, v technologickém pokroku,” uvedl tým v aktuálním příspěvku. Vývojáři se ale samozřejmě stále hlásí k inspiraci Chicagem.

„Centrum města má více výškových budov v souladu s těmi, které se stavěly během poválečného rozkvětu ve 20. a 30. letech.“

K dispozici už máme aktuální podobu mapy. “Jakožto návod během budování nového herního světa posloužila geometrie verze hry Mafia z roku 2002, takže rozvržení čtvrtí, městských bloků a hlavních silnic je převážně stejné, přestože se změnily některé názvy,” ujišťují Hangar 13. Nechybí podle nich důležitá místa jako letiště, závodní areál, motel nebo venkovská oblast. Všechna přitom můžete navštívit i bez toho, aniž by vás sem zavedl příběh a svět nebudou rozdělovat žádné nahrávací obrazovky.

Autoři slibují, že některá místa mají mít ještě lepší atmosféru a působit autentičtějším dojmem. “Centrum města má více výškových budov v souladu s těmi, které se stavěly během poválečného rozkvětu ve 20. a 30. letech, a čínská čtvrť je nyní rozpoznatelnější díky specifické architektuře a obyvatelstvu, které odpovídá dobovým čínským komunitám, jež v původní hře nebyly,” uvádí jako příklad. Jinde se změnila přinejmenším topografie, což má podle týmu vést k tomu, že pohyb bude zajímavější a hra současně nabídne více vyhlídek.

Změn doznala také silniční síť. V ulicích najdeme nové postranní uličky a zkratky, které mají umožnit lépe se vyhnout strážcům zákona. Autoři rovněž sledovali, které cesty během misí využívají hráči nejčastěji. Na základě těchto zjištění pak pozměnili lokace některých úkolů. “Díky tomu budete mít větší sklon projíždět rozmanitým výběrem čtvrtí a zkoumat nové oblasti, než abyste pořád dokola jezdili po těch samých ulicích, jako byste denně dojížděli do práce,” věří studio.

Jak jsme z moderních městských akcí zvyklí, každá čtvrt by měla mít odlišnou podobu i atmosféru. Její nálada se bude proměňovat i v závislosti na denní době. “Cesty, které jsou přes den plné žlutých taxíků, lemované rušnými chodníky a kouřícími shluky pracujících továren, se v noci promění téměř k nepoznání,” popisuje tým. “Po setmění je provoz minimální, chodníky jsou převážně opuštěné a neonové cedule hotelů a zábavních podniků, kterých si přes den skoro ani nevšimnete, jsou nyní vidět už z dálky a slouží jako referenční bod, zatímco se pohybujete po matně osvětlených ulicích,” dodávají autoři.

Na celou mapu v rozlišení 5779×9033 bodů se můžete podívat zde.

Abyste si o mapě a odlišnostech dokázali udělat lepší obrázek, můžete ji také porovnat s původní verzí.

Pozorní hráči už si samozřejmě také stačili všimnout dalších odlišností, které stojí za zmínku, ale autoři je výslovně nejmenovali. Některá místa a čtvrti se v Definitivní edici jmenují jinak než v původní hře. Zatím se ale jen spekuluje, co je důvodem – zda třeba jejich podobnost se skutečnými lokacemi nebo například snaha vyhnout se nějakému potenciálně nevhodnému spojení.

Jiná místa zase změnila pozici, přinejmenším o kousek. Trochu jinde se nachází například Salieriho bar a letiště je možná o něco blíž městu. Fanoušky také zajímá, jak podrobně budeme moci zkoumat oblasti za samotným městem, kde lze rovněž vypozorovat řadu změn už z mapy.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru