Podívejte se, jak by vypadalo Among Us pro Game Boy

Podívejte se, jak by vypadalo Among Us pro Game Boy

Hit letošního roku by snesl i hráškově zelený kabátek. Na handheld se ale nechystá

Zdroj: Lumpy Touch
1. 12. 2020

I když se hra Among Us od vývojářů ze studia Innersloth dočkala slávy až necelé dva roky po svém uvedení, vesmírná variace na psychologické Mestečko Palermo se stala symbolem letošních karanténních opatření a jedním z nejvyhledávanějších prostředků, jak krátit nečekané množství volného času. Není proto divu, že se Among Us velmi rychle dostalo i do povědomí všeobecné veřejnosti a v obecné rovině o něm minimálně na přelomu léta a podzimu mluvil zdánlivě každý. Pobláznění jednoduchým konceptem, nízkou cenou a onou psychologickou složkou pak samozřejmě vedlo k vytváření nejrůznějších memů, stejně jako ke kopírování nápadu a snahy zjistit, jak by Among Us vypadalo v lepší grafice nebo na úplně jiné platformě.

Jako příklad může sloužit předělávka Among Us do Unreal Enginu, se kterou se na začátku listopadu pochlubil nadšenec Fat Dino. Nevytvořil pouze kopii vesmírné stanice, po které se prohání skupina různobarevných postaviček, ale za pomoci vlastních modelů připravil funkční a plně interaktivní prototyp, ve kterém fungoval i multiplayer. Jak ale Fat Dino vysvětluje v závěru svého videa, které má mimochodem k dnešnímu dni přes 14 milionů zhlédnutí, hru nemůže z právních důvodů vydat a jediné, co by mohl fanouškům poskytnout, je stanice s možností projít se jejími zákoutími. Výsledek ale vypadal nad očekávání a kdo ví, možná popohnal lidi z Innersloth k dalším úpravám, nebo rovnou myšlenkám na pokračování.

Trochu bezpečněji pak k předělávce přistoupil další fanoušek – Lumpy Touch – který se rozhodl jít přesně opačným směrem nežli Fat Dino a demonstrovat, jak by vypadal demake pro GameBoy. Ve videu můžete sledovat velmi věrohodnou předělávku známých kulis do pixelové grafiky a s ikonickým hráškově zeleným pozadím. Nemusíte přitom aktivovat bůhvíjakou porci vlastní představivosti, abyste ve videu Among Us našli a nutno říct, že některé části působí až přehnaně dobře. V momentě, kdy musíte například projet kartu čtečkou, se v záběru objeví ikonka ruky a její pohyb je na poměry her pro Nintendo Game Boy až příliš plynulý. Vše ale vychází ze skutečnosti, že video nepřináší záběry z funkční hry, jako tomu bylo v případě verze na Unreal Enginu, ale jde pouze o propracovanou animaci, jejíž záměrem bylo pouze načrtnout případnou podobu hry.

Musíme ovšem připustit, že nebýt několika prvků, které trochu podrývají přesvědčení, že jde o Among Us na Game Boyi, je animace opravdu povedená a navíc se nepochybně skládá do zástupu dalších podobných projektů, které mohou vývojáře ponouknout k vylepšování původní hry. Ostatně, letošní rok několika menším projektům opravdu svědčil a vedle Fall Guys se právě na tohle Palermo může vzpomínat ještě dlouho.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru