Po letech vývoje prý EA zrušilo svůj „Assassin’s Creed“

Po letech vývoje prý EA zrušilo svůj „Assassin’s Creed“

Na hře se pracovalo ve studiu Motive. První záběry jsme prý mohli spatřit v loňském videu

Zdroj: Electronic Arts
26. 2. 2021

Zatímco jsme se včera připravovali na noční přenos State of Play, novinář Jason Schreier nelenil a zásobil stránky Bloombergu hned dvojicí velmi zajímavých informací z hájemství Electronic Arts. O údajné změně v konceptu připravovaného Dragon Age jste mohli číst ráno, druhá zpráva se pak týká neoznámeného projektu s označením Gaia, na kterém mělo od roku 2015 pracovat studio EA Motive. Právě tehdejší příchod producentky Jade Raymond měl ovlivnit podobu hry, kterou následně označil analytik Daniel Ahmad za Assassin’s Creed od EA. Nakolik přesný jeho výrok byl, se ale zřejmě nikdy nedozvíme – gró Schreierovy zprávy je, že lidé z EA uložili projekt po dlouhých letech k ledu.

„Zrušení hry je součástí nedávných aktivit ve společnosti, která vyhodnocovala rozpracované projekty a rozhodovala, na kterých se bude dále pracovat,“ uvádí Bloomberg. Společně se hrou Anthem se proto na přetřes dostal i projekt Gaia, v němž už zřejmě Electronic Arts nevidí dostatečný potenciál. Vývoj měl být značně problematický a kolem roku 2018 – v době, kdy z EA Motive odcházela zmiňovaná producentka – se měla Gaia dočkat nové vize. Na základě ní prý došlo k restartování celého vývoje a zdálo se, že ještě loni v létě EA akční adventuře s otevřeným světem věřilo. Dle Bloombergu totiž můžeme několik krátkých záběrů sledovat v čase 0:33 ve videu z loňské EA Play, které jsme až doposud považovali za artworky chystaného Dragon Age.

Na dotaz ohledně projektu odpověděl mluvčí EA John Reseburg, který však pouze zmínil, že v různých stádiích rozpracovanosti má společnost přes 35 nových titulů. Projekt Gaia konkrétně nejmenoval, což je ale s přihlédnutím k nastaveným pravidlům komunikace pochopitelné. Jen domnívat se proto můžeme, co všechno mohla hra nabídnout, případně jak by se lišila od Assassin’s Creed. S vydáním hry bychom navíc dostali i odpověď na nevyřčenou otázku, jak by asi vypadala další hra Jade Raymond, která po štaci v Ubisoftu pouze naráží a od roku 2013 se pod žádný titul nepodepsala. Nestalo se tak ani pod střechou Googlu ve vývojové divizi Stadie, která byla před nedávnem zrušena a Raymond tak opět nemá angažmá.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru