PlayStation chystá 10 filmů a seriálů podle svých značek

PlayStation chystá 10 filmů a seriálů podle svých značek

Po Uncharted a The Last of Us může přijít The Last Guardian, Twisted Metal nebo Sly Cooper

Zdroj: Sony
23. 12. 2020

Společnost Sony připravuje 10 filmů a seriálů podle svých značek z PlayStationu. Podobně jako Ubisoft se do filmové a televizní divize japonský gigant na základě vlastních her pořádně opřel a Uncharted nebo The Last of Us jsou jen předvojem dalších projektů. Naznačil to šéf Sony Pictures Tony Vinciquerra v rozhovoru pro CNBC.

Vinciquerra prozradil, že v tuto chvíli se v rámci iniciativy One Sony pracuje na třech filmech a sedmi seriálech, které vycházejí z obsahu pro PlayStation. O jaké značky by mohlo jít? Spekulovat lze samozřejmě o těch největších hitech, ale opakovaně se zmiňovala dnes trochu pozapomenutá série Twisted Metal. Seriál podle ní loni slíbil sám Tony Vinciquerra. Už roce 2017 byl dokonce oznámen animovaný seriál podle série Sly Cooper, jehož současný stav je nejasný.

Bude dalším filmem The Last Guardian?

Letos v květnu jsme psali, že z digitálního světa na stříbrné plátno prý míří i The Last Guardian z roku 2016 od Fumita Uedy. Tvrdil to alespoň insider Daniel Richtman, podle nějž studio hledalo vhodné herce. Mimo jiné dvanáctiletého hocha pro hlavní roli. Scénář má psát Max Borenstein, který je podepsaný pod filmy Godzilla z roku 2014 nebo Kong: Ostrov lebek.

Sony má přirozeně od jiných herních firem fušujících do filmu tu výhodu, že je v Hollywoodu jako doma a tomuto byznysu se dávno věnuje. Sama si tak může dohlédnout na adaptace vlastních značek a nesvěřovat je do rukou nikomu jinému.

Tehdejší představitel Sony Shawn Layden prohlásil, že se inspirovali tím, jak do tohoto odvětví naskočilo komiksové nakladatelství Marvel.

Vlastní divizi specializující se na adaptace herních značek Sony založila pod názvem PlayStation Productions loni na jaře. Už tehdy padlo, že chtějí své značky spravovat sami, než aby je licencovali jiným filmovým a televizní studiím. Protože je sami dobře znají a ví, co komunita hráčů očekává a chce.

Tehdejší představitel Sony Shawn Layden prohlásil, že se inspirovali tím, jak do tohoto odvětví naskočilo komiksové nakladatelství Marvel. Na starších adaptacích je podle něj poznat, že scénáristé nebo režiséři pořádně nerozuměli světu videoher. Největší výzvou je podle něj vměstnat hru, která trvá třeba 80 hodin do filmu. Je proto třeba zachytit ducha předlohy a napsat vlastní příběh.

Nahlásit chybu v článku

6

Napsat komentář

Další články
Nahoru