Ancestors: The Humankind Odyssey, Private Division, Patrice Désilets: Někteří kritici Ancestors vůbec nehráli

Patrice Désilets: Někteří kritici Ancestors vůbec nehráli

Designér obvinil novináře, že si v recenzích vymýšleli. Někteří se podle něj na hru vykašlali

31. 10. 2019
Název: Ancestors: The Humankind Odyssey Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 27. 8. 2019

Herní designér Patrice Désilets vznesl poměrně závažné obvinění. Autor série Assassin’s Creed na kanadské akci Reboot Develop Red 2019 prohlásil, že někteří recenzenti jeho poslední titul Ancestors: The Humankind Odyssey vůbec nehráli a dokonce si vymysleli neexistující funkce. Désilets během svého povídání prozradil, že jeho tým je pořádně naštvaný, protože kritici měli svou neznalostí odhalit, že hru pořádně nevyzkoušeli. Informaci z místa přinesl magazín VG247.

„Víme s jistotou – a snažím se usmívat, když to říkám – že někteří kritici ve skutečnosti hru nehráli.“

Hra Ancestors: The Humankind Odyssey má na Metacriticu průměrné hodnocení 64 procent od kritiků a 5,9 bodů od hráčů. Na GameRankings je na tom PC verze vydaná koncem srpna velmi podobně s průměrným hodnocením 64,45 %. “Víme s jistotou – a snažím se usmívat, když to říkám – že někteří kritici ve skutečnosti hru nehráli,” prohlásil Désilets.

“Je to součást našeho odvětví. Musí zrecenzovat hru a mají jich 15 v jednom týdnu. A někdy nemají čas,” tvrdil Désilets rezolutně. Někteří si z nich si proto podle něj vymysleli určité prvky ve hře. Slavný vývojář už bohužel neprozradil, která média či konkrétní autoři se měli tohoto neomluvitelného pochybení dopustit, pokud máme jeho tvrzení věřit.

„Lidé očekávali, že mé studio o 35 lidech vydá hru, která se podobá Assassin’s Creedu. To prostě není možné.“

Nebylo by přitom asi od věci jmenovat minimálně recenze, které tým považuje za podezřelé a konfrontovat jejich autory s konkrétními prohřešky. Je pak také otázkou, zda šlo o záměrnou lež, anebo spíš nepochopení. Navíc si dokážeme představit, že dnes už třeba i na základě trofejí nemusí být pro vývojáře nijak obtížné na dálku zjistit, zda někdo hru na základě poskytnutého klíče skutečně hraje a kolik jí věnoval času.

Désilets se také domnívá, že některé recenze byly až příliš tvrdé a Ancestors podle něj jsou nespravedlivě přirovnáváni k jeho předchozím hrám ze série Assassin’s Creed. “Obdrželi jsme přes 175 recenzí a skóre 65 na Metacriticu. Jsem zvyklý dostávat lepší známky,” svěřil se. “Ale lidé očekávali, že mé studio o 35 lidech vydá hru, která se podobá Assassin’s Creedu. To prostě není možné,” zlobil se Désilets. “Učinili jsme některá tvrdá rozhodnutí ve snaze titul vydat,” dodal.

Z recenze na Vortexu si Ancestors od Zdeňka odnesli známku 6/10 a minimálně o něm vím, že hru skutečně hrál. Ambiciózní novinka, jejíž zpracování ale možná pokulhávalo za původním výborným nápadem, se shodou okolností v těchto dnech dočkala oznámení data vydání konzolové verze. Ta dorazí na PlayStation 4 a Xbox One 6. prosince a digitální cestou se bude titul od studia Panache Digital Games prodávat za 1099 korun.

Minulý týden na sebe Patrice Désilets upozornil, když se v nadsázce “omluvil” za věže ve hrách, které do značné míry zpopularizoval právě jeho Assassin’s Creed. Stalo se tak na akci EGLX 2019 (Enthusiast Gaming Live Expo) v kanadském Torontu.

Ancestors: The Humankind Odyssey, Private Division, Patrice Désilets: Někteří kritici Ancestors vůbec nehráli

Podívejte se na rozhovor

“Assassin’s Creed jsem nehrál od třetího dílu,” říká jeho otec. Patrice Désilets nám shodou okolností na akci Reboot Develop Blue 2019 v chorvatském Dubrovník prozradil, v čem se jeho novinka Ancestors liší od slavné ságy. [celý rozhovor]

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru