array(30) { ["_edit_lock"]=> array(1) { [0]=> string(12) "1680680013:3" } ["_edit_last"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["_wp_old_date"]=> array(1) { [0]=> string(10) "2023-03-30" } ["onesignal_meta_box_present"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["onesignal_send_notification"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_modify_title_and_content"]=> array(1) { [0]=> string(0) "" } ["onesignal_notification_custom_heading"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["onesignal_notification_custom_content"]=> array(1) { [0]=> NULL } ["_pageview_20230405"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20230406"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["_pageview_20230409"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["_pageview_20230412"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20230415"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20230418"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20230420"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20230610"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20230611"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20230727"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20231103"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20231114"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20240220"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20240303"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20240609"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20240722"]=> array(1) { [0]=> string(1) "3" } ["_pageview_20240807"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20240923"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20241118"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20250126"]=> array(1) { [0]=> string(1) "2" } ["_pageview_20250226"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } ["_pageview_20250417"]=> array(1) { [0]=> string(1) "1" } }

Mám problém s PS VR2 – všimnul jsem si fialové skvrny v obraze, jiní hráči říkají, že je to normální, ale je to důvod k reklamaci?

5. 4. 2023

Jediný, kdo dokáže na tuto otázku spolehlivě odpovědět, je Sony, resp. její české zastoupení, zákaznická linka nebo prodejce. Pokud máte pocit, že je s headsetem něco v nepořádku, určitě je to minimálně důvod k dotazu u zodpovědných institucí či lidí, nikoliv na Redditu, případně zahájení reklamačního řízení.

Nahlásit chybu v článku

Komentáře nejsou povoleny.

Další články
Nahoru