Black Myth: Wukong, Game Science, Opičí král se připomíná fantastickými záběry z hraní

Opičí král se připomíná fantastickými záběry z hraní

Black Myth: Wu Kong vzniká na Unreal Enginu 5. Čínští vývojáři konečně putují na Západ

Zdroj: Game Science
20. 8. 2021
Název: Black Myth: Wukong Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 20. 8. 2024

Přesně před rokem jsme se nechali poprvé okouzlit hrou Black Myth: Wu Kong od čínských vývojářů ze studia Game Science. Projekt, na kterém pracují už dlouhé roky, je silně inspirovaný románem Putování na západ a legendou o Opičím králi, která byla díky stejnojmennému seriálu velmi populární i v Československu. Hra nás – a určitě nejen nás – zaujala ale především díky své technické vyspělosti a na pohled velmi lákavým spojením konceptů z her jako Dark Souls či Dynasty Warriors. Ze hry jsme toho navíc za uplynulý rok mohli spatřit opravdu hodně, vývojáři ale nepolevují v přísunu nových záběrů a v rámci tohoto pěkného výročí přináší další 12minutovou ukázku, která je pravděpodobně tím nejzajímavějším, co dnes na poli videoher uvidíte. Nejen, že máte možnost pokochat se celou řadou bojových scén a odzbrojující mírou detailů, ale dozvídáme se také, že vývojáři přešli na pátou generaci Unreal Enginu a co je snad ještě důležitější, konečně se plnohodnotně otevírají také publiku na Západě.

Samotné video asi nemá smysl blíže popisovat a něco mi říká, že druhý odstavec tohoto článku čtete přesně po 12 minutách a 44 sekundách. Je však nutné doplnit, že nad rámec Unreal Enginu 5 bude hra plně podporovat také technologii DLSS od Nvidie, takže i se slabším počítačem máte šanci hrát v dnes prezentovaném rozlišení 4K. Není to pak jen samotná technická úroveň grafiky, která se nám nesmírně zamlouvá, ale také celý výtvarný styl od jednotlivých částí prostředí, přes hlavního opičího hrdinu, až po samotná monstra, v nichž se snoubí asijská estetika s notnou dávkou děsu a určitého temného nádechu, který posouvá Black Myth: Wu Kong bez ohledu na pohádkovost předlohy do trochu dospělejší roviny. Fanoušci také oceňují, že se vývojáři neostýchají bez sáhodlouhých řečí zkrátka ukázat, na čem pracují a ve světle některých (ne)oznámení z poslední doby je tento přístup balzámem na hráčovu duši. A co je ještě důležité, všechny záběry byly natočeny během standardního hraní v reálném čase, byť ještě z povahy setrvalých prací nemohou reprezentovat finální podobu.

Co se týče hry jako takové, vývojáři stále neurčili datum vydání. Z nedávno spuštěné anglické webové prezentace projektu navíc nejsou cítit žádné náznaky a v improvizované sekci otázek a odpovědí zástupci Game Science jednoduše říkají, že hra dorazí, až bude připravena. Zdá se však, že momentálně vývojáři pracují na optimalizaci hry pro cílové platformy, kterými budou PC a mainstreamové konzole, takže finále už možná není tak daleko. Jisté nicméně je, že hra bude prodávána coby prémiový titul s možnými DLC, případně i nákupy přímo ve hře. Vývojáři ale potvrdili, že tímto způsobem nikdy nebudou prodávat nic, co by ovlivnilo samotnou hratelnost, takže bychom očekávali maximálně kosmetické záležitosti, jako jsou skiny či statistiky neovlivňující části výbavy.

 

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru