Odhalujeme novou českou strategii. Míří na Kickstarter

Postapokalyptický Extinction Protocol se inspiroval hity Kingdom: Classic i S.T.A.L.K.E.R.

24. 7. 2019

České studio Drawblack pracuje na nové minimalistické strategii Extinction Protocol. Hráči se v ní chopí stavebního drona, jehož jedinou zbraní je „obyčejné“ vystřelovací lano. S jeho pomocí je třeba posbírat suroviny, transportovat kontejnery a vybudovat účinnou obranu. Vizuálně přitažlivá novinka se bude ucházet o podporu hráčů na Kickstarteru. Crowdfundingová kampaň odstartuje dnes odpoledne a jejím cílem je vybrat 20 tisíc dolarů během 34 dní.

Postapokalyptický titul je zasazený do temné budoucnosti, v níž zbyly z našeho světa jen ruiny. Strategické prvky propojí autoři se survival mechanismy a průzkumem. Čeká na vás rozlehlá pustina, v níž neplatí přírodní zákony, zato tu narazíte na pozůstatky dávné civilizace i všemožná tajemství. Vaším úkolem bude kousek po kousku vybudovat soběstačnou základnu za pomoci flexibilního systému konstrukčních bloků. Máme přitom najít křehkou rovnováhu mezi ekonomikou a obranou.

Budeme muset dobře vážit, do čeho investujeme naše zdroje, máme získávat nové plány a osvojit si fyzikální principy ve snaze urychlit výstavbu a minimalizovat chyby. Neustále přitom na nás budou dorážet dotěrní nepřátelé. O tom, jak bude hra vypadat, si můžete udělat lepší představu díky prvním screenshotům a teaseru, který jsme od vývojářů dostali.

 

Titul je inspirovaný hrami jako Kingdom: Classic, Dungeon of the Endless či Darkest Dungeon. Pokud jde o atmosféru, odvolávají se pro změnu autoři na S.T.A.L.K.E.R od studia GSC Game World. Okolo zdejších anomálií se zformovalo hned několik odlišných biomů a každý přitom jiným způsobem porušuje přírodní zákony. Extinction Protocol slibuje velkou znovuhratelnost a v kampani na Kickstarteru, kterou už jsme prozkoumali v předstihu, láká samozřejmě i na sérii stretch goalů a zvláštních odměn pro early backery.

Tříčlenné nezávislé studio plánuje survival strategii Extinction Protocol vydat ve druhém čtvrtletí příštího roku. Vývojáři ze studia Drawblack se podíleli na hrách-zážitcích Golem VR a Arachnoid VR, které jsou atrakcí hračkářství Hamleys v centru Prahy. Tým tvoří programátor Patrik Kotulič, designér Tomáš Bachtík a výtvarník Tomáš Felcman.

Hra v tuto chvíli míří na Windows a Mac, ale její autoři uvažují i o vydání na konzolích.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru