Crysis Remastered, Crytek, Obsahem remasteru Crysis může být i Warhead

Obsahem remasteru Crysis může být i Warhead

Šéf studia, které předělávku chystá, mluví v množném čísle. Bude tedy kampaní víc?

Zdroj: Crytek
19. 4. 2020
Název: Crysis Remastered Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , Žánr:

Minulý týden odhalili lidé z Cryteku remaster prvního dílu Crysis. Ačkoliv šlo v souvislosti s návratem této série o nejbezpečnější variantu ze všech možných eventualit, hráči vyjadřovali spokojenost a obratem se začali dohadovat, nakolik může oficiální remaster překonat kvalitu fanouškovských modifikací. Jedinou kaňkou na celém oznámení byla informace, že remaster nebude obsahovat multiplayer, který už ve své původní podobě neběží a určitě by se našli pamětníci více než ochotní zavzpomínat na dobu, kdy se Crysis pyšnilo titulem živoucího benchmarku vizuální kvality videoher. Přesto se ale zdá, že u obyčejného remasteru Crytek nezůstane a pověřenému studiu Saber Interactive s největší pravděpodobností zadal i předělávku samostatného rozšíření Warhead.

Naznačuje to šéf Saberu Tim Willits, který konečně mohl o vylepšeném Crysis promluvit veřejně na svém Twitteru. „Vždycky jsem Crysis miloval. Je skvělé spolupracovat s Crytekem na tom, aby se tyhle hry dostaly k novým hráčům,“ říká Willits konkrétně. Je sice možné, že své vyjádření myslel obecně, zprávu ovšem doplnil krátkou douškou, že o remasterech budou už brzy mluvit konkrétněji a poděkoval za projevený zájem všech fanoušků. Ve dvou případech tedy použil množné číslo a je tudíž zřejmé, že se v Saberu pracuje na více projektech najednou. Jako první přichází na mysl datadisk Warhead, který vyšel rok po vydání původní hry a měl jej na starosti tým Cryteku v Budapešti.

Hra byla ve své době skvěle hodnocena, bez ohledu na tom, že na ni nepracoval hlavní tým zmiňovaného studia. K tomu všemu se Warhead neprodával za plnou cenu, nabídl plnohodnotný příběh, byl lépe optimalizován a ve výsledku vypadal ještě o fous lépe než milovaný první díl. Na rozdíl od něj se navíc nepodíval za hranice Windows, takže by jeho remaster pro současné konzole dával ještě větší smysl a šlo by o velmi příjemný bonus. Není přitom vyloučeno, že Willitsův tým pracuje i na předělávkách dalších dílů, čím více se ale přibližujeme k současnosti – Crysis 2 vyšlo v roce 2011 a Crysis 3 v roce 2013 – je remasterování takových titulů méně pravděpodobné. Na rozuzlení celé hádanky si ale musíme počkat, stejně jako na sadu dalších dotazů, které s příchodem remasteru vyvstávají. Bude hra prodávána za plnou cenu? Bude podporovat předchozí modifikace? A – zase a znovu – může být ještě lepší než fanoušky vylepšená hra? Samé otázky…

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru